Gå til innhold

Jeg har vært utro.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har klina og kost med en ex i helgen. Vet at det er galt, og har utrolig dårlig samvittighet.. Hadde drukket ute på byen, men det er vel ingen unnskyldning. Burde jeg si det til mannen? Vi har et barn sammen.

Anonymous poster hash: 4fddc...2a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg synes det.

Tenker det er større sjanse for at han kan stole på deg igjen om du deler dette selv

Anonymous poster hash: 20435...9b5

Skrevet

Nei. La det være

Anonymous poster hash: 7bbb8...7f8

Skrevet

Vil du fortsette forholdet, ikke si noe. Og aldri gjør det igjen.

Anonymous poster hash: 664c9...3bf

Skrevet

La det være!

Anonymous poster hash: f2f84...90b

Skrevet

Klining er da ikke "utroskap".

Tåpelig, ja, men ikke i det hele tatt det samme som sex.

Anonymous poster hash: d7d2f...15e

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Personangrep er fjernet fra tråden. Jeg skjønner at dette er et tema som bringer frem mange følelser, men man kan fint få frem meningene sine uten å gå til personangrep...

Jigglewiggle

Brukermoderator

Skrevet

Hva som er riktig for deg er det bare du som vet.

Har selv vært utro mot samboer(noe jeg trodde jeg aldri kom til å være) men vi var fra hverandre nesten 1 år pga jobb og jeg falt for fristelsen. Dette er noen år siden og jeg har ikke sagt noe til han.

Jeg tar det med meg i graven.

Anonymous poster hash: d6921...d94

Skrevet

Tåpelig, ja, men ikke i det hele tatt det samme som sex.

Anonymous poster hash: d7d2f...15e

Det er ikke opp til deg å definere hva som er utroskap mellom andre par

Anonymous poster hash: 20435...9b5

Skrevet

På byen? Mao noen kan ha sett dere?

Isåfall bør du fortelle mannen din det rasende fort! Får han høre det "på bygda".... :o

Anonymous poster hash: 24fd3...6c0

Skrevet

Tåpelig, ja, men ikke i det hele tatt det samme som sex.Anonymous poster hash: d7d2f...15e

Så dersom du kommer over mannen din i het omfavnelse med en dame, mens de tungekysser heftig,

så sier du bare "pytt, pytt, shit happens! Kom kjære, så går vi hjem!"

Skrevet

Er dette noe han kan finne ut via andre? an noen ha sett dere? I så tilfelle MÅ du fortelle han det, for dere har ikke nubbesjans som par om dette kommer frem via via! Om ikke, snurp igjen smella di, og ALDRI gjør det igjen. For å si det slik, om min mann hadde klina med noen og angret som en hund dagen etterpå hadde jeg ønsket at han aldri sa noe til meg og lot meg leve lykkelig uviten!

Klem til deg, det må være fælt å kjenne på den dårlige samvittigheten for deg nå, om du noen sinne skulle føle fristelse for klining med andre igjen, er det denne følelsen du bør hente frem! Ønsker deg masse lykke til :)

Anonymous poster hash: c2f82...437
Skrevet

Fatter ikke at det går an å være så komplett idiot. Gjør mannen din en tjeneste å gå..la han få slippe deg.

Anonymous poster hash: 018ac...9a5

Skrevet

På byen? Mao noen kan ha sett dere?

Isåfall bør du fortelle mannen din det rasende fort! Får han høre det "på bygda".... :o

Var bortreist denne helgen og dro ut en tur med noen gamle venninner. Mao ingen kan ha sett det, ikke en gang venninnene mine.

Jeg angrer som bare det. Har vondt og føler egentlig jeg fortjener det. Noe sier meg at jeg bør fortelle det men samtidig ikke..

Anonymous poster hash: 4fddc...2a1

Skrevet

Ikke si noe så lenge du vet du IKKE gjør noe sånt igjen. Det vil ødelegge så mye mellom dere.... Han vil ikke stole på deg igjen- med tid grunn vil jeg si;)

Anonymous poster hash: a219a...385

Skrevet

Hvis han kan finne det ut på annen måte må du si det.

Hvis du er usikker på om han vil kunne tilgi deg må du også si det. Da må han få ta det valget.

Hvis du VET at han vil tilgi deg med tiden, er det ingen grunn til å legge den smerten på han. Da kan du få ha den selv.

Anonymous poster hash: f4297...61a
Skrevet

Nei, det er ingen unnskyldning at du drakk.

Ja, du skylder han i det minste å være ærlig etterpå. Klart det blir kjipt, men det er liksom det som er en av ulempene ved å være svikefull.

Skrevet

Jeg har også vært utro mot samboer, med en mann jeg ikke har noen tiltrekning til, men det endte slik i fylla. Ingen av oss er typen til å være utro, og det hele betydde ingenting for noen av oss. Han er gift og har barn, samme med meg, men vi ble enige om at dette kom aldri til å skje igjen, og vi tar det begge med oss i grava.

Jeg ville ikke sagt noe som helst. Den dårlige samvittigheten må vi bare bære på selv. Vil ikke at to familier splittes pga et feilsteg i fylla.

Jeg ville heller ikke vite noe dersom det var omvendt;)

Anonymous poster hash: 87077...b6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...