Gå til innhold

Kollega med bar mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir litt oppgitt - og lattermild. Jeg jobber på et kontor, seriøs bedrift hvor folk får normalt, fint kledd. Og så er det denne dama da...med noe begrenset selvinnsikt. Idag kom hun på jobb med skjørt til over knærne, det er helt greit. Men med en overdel som var kort foran slik at magen vises. Absolutt IKKE representabelt på en slik arbeidsplass! Hun er i tillegg 30 kilo overvektig, så helt bra ser det ikke ut(hadde forsåvidt ikke vært greit å vise magen slik på jobben vår for en slank person heller).

Jeg lurer på hvor selvinnsikten ble av...jeg hadde aldri ALDRI funnet på å kle meg slik. Til nød på backpakking i thailand. Til nød! Hvordan kan hun tro at det er ok å kle seg slik på jobb? Tror ikke sjefen kommer til å si noe, dama representerer ikke bedriften utad så noen skade gjør det jo ikke. Men jeg synes det er så grasat malplassert...!

Når det er sagt synes hun sikkert jeg kler meg som ei konservativ kjerring haha.

Noen andre med slike kolleger? Bring it on, gi meg en god latter:)

Anonymous poster hash: da04c...7ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff

I barnehagen er det en godt voksen dame som også viser magen.. Huff. . Hjelp.

Hun er ikke overvektig. Men likevel

Anonymous poster hash: dbd8e...b0e

Skrevet

På ungdomsskolen der jeg jobbet som lærer så gikk den ene lærerkollegaen min, som da var i begynnelsen av femtiåra, i miniskjørt og gjennomsiktige topper med gigantisk utringning. Hun har store silikonpupper med en tilsvarende stor kløft, så det var et meget spesielt syn... Hun pleide å lene seg over pultene til guttene slik at hun hvilte puppene på pulten deres, slik at gutta så rett inn i puppestellet hennes. Samtidig skjøt hun rumpa ut, sånn at den som satt ved siden av eleven hun hjalp, fikk rumpa hennes midt i fleisen. Ekstremt upassende!

Anonymous poster hash: 3a8d4...463
Skrevet

Ikke kollega, men på butikken så jeg en overvektig tenåringsjente (15/16 år) i en skjorte med åpen rygg. Uten behå under og masse valker på ryggen. Fikk vondt inni meg !

Anonymous poster hash: 7e2e3...252

Skrevet

Jeg synes også det ser litt rart ut å gå med magen bar på dagtid i byen/på jobb, uansett om du har flat mage. Men det er jo litt på mote nå, sammen med høyt liv på skjørt/bukser.  Men jeg synes det er greit å gå slik i syden/på ferie i varme land og på fest. Men ville nok ikke gått med det på jobb.

Og magen må være flat.

Anonymous poster hash: aa03d...6a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...