Gå til innhold

Gravid! Ingen klær som passer meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle klærne mine strammer og er veldig ubehagelig og vond å ha på. Trusene mine er kjempe ekle og vonde :(

Er student og alenemor til en på 8 år, så inntekten fra lånekassen gir meg bare nok til å dekke det nødvendige. Altså ingen nye klær på meg.

Er bare 12 uker gravid, men kroppen er blitt sååå oppblåst - har lagt på meg 5-6 kilo allerede :-P

Anonymous poster hash: 5af33...543

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er uplanlagt gravid, da, siden du ikke har råd til klær til deg selv en gang? Det suger å ha dårlig råd, men klær må du ha. Antar at du prøver å tigge her inne. Så lei av tiggerinnlegg.

Anonymous poster hash: f95c5...5b7
Skrevet

Kjøp brukt - det er mye fint å få til en rimelig penge på Facebook og Finn. Spør venninner som har barn om de har noen gamle gravidklær liggende. Det er ikke all verden du trenger for det halve året du har igjen, så du kommer langt med lite penger! Jeg kjøpte 4 kjoler for 200 kr, arvet en bukse og to kjoler fra ei venninne, kjøpte 4 brukte topper for 150 kr, og vips var den viktigste gravidgarderoben på plass.

Skrevet

Da må kjøpe nye klær. For det blir bare verre.

kanskje du skulle kjøpt gravidklær?

Har d3g at det blir solgt mye billig på finn.

Skrevet

Er det ikke herlig?? :D

Anonymous poster hash: e5b2b...fe9
Skrevet

Du får bruke joggebukser, du har vel et par? Og truser får du kjøpt superbillig på H&M.

Har heller ingen klær som passer lengre,men er uke 40, har penger til å kjøpe meg nye, men gidder ikke det nå. Har gått i joggebukser i flere uker.

Anonymous poster hash: dd90a...319

Skrevet

Dersom du skal tigge kan det være greit å ikke være anonym og oppgi hvilken størrelse du bruker slik at man kan ta kontakt med deg dersom man har noe å gi. Ellers er det vel mye som gis bort eller selges billig på finn, fretex ol.

Anonymous poster hash: 2a785...28b

Skrevet

Jeg er i min 39. uke nå. Gir gjerne bort mine gravidklær! Hvilken størrelse bruker du?

Hvor bor du?

Anonymous poster hash: 9ad54...3ac

Skrevet

På h&m har de gravidtights for 99 kr.

På cubus sånne tynne joggebukser til 149 kr som ikke strammer noe sted. Dette har jeg gått til innkjøp av samt store billige bommuls boxershortser fra kappahl.

Ellers går det i hettegensere/jakker jeg hadde fra før på overkroppen. Har dårlig råd selv så vet hvordan d er å ikke ha noe å ha på. Jeg har en fin tunika/kjole jeg bruker over tightsen hvis jeg skal noe å føler jeg må se litt finere ut. Haha. Kjedelig å ha d sånn. Men absolutt verdt å investere et par hundre kr i noe behagelig å ha på altså.

Anonymous poster hash: 60d41...a11

Skrevet

Hvordan skal du klare deg med to barn da? :-O

Anonymous poster hash: 69a8b...e27
Skrevet

Er også student med dårlig råd, lite gøy det der.. Jeg fikk kjøpt 6 gravidbukser på finn.no til 300kr. Har også funnet rimelige genserer underveis, og hatt lange singletter under. Dette får du fint til ;)

Anonymous poster hash: 9738f...5ba
Skrevet

koster 129kr for trepakk truser på gravidavd på Hm

Anonymous poster hash: 9738f...5ba
Skrevet

Alle klærne mine strammer og er veldig ubehagelig og vond å ha på. Trusene mine er kjempe ekle og vonde :(

Er student og alenemor til en på 8 år, så inntekten fra lånekassen gir meg bare nok til å dekke det nødvendige. Altså ingen nye klær på meg.

Er bare 12 uker gravid, men kroppen er blitt sååå oppblåst - har lagt på meg 5-6 kilo allerede :-P

Anonymous poster hash: 5af33...543

Hvilken str bruker du? Har en pose med mammatøy i s-m, pluss litt vanlig tøy. Om du tar kontakt og oppgir adresse og kan dekke porto, evt. møtes i ski, så kan du få det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...