Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Vipper de lettere bakover en vogner med fire hjul? Er de ustødige på noen måte? Har en emmaljunga city cross men vurderer en trehjulsvogn fra tfk. Anonymous poster hash: c13a1...766
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 De er stabile og fine. Ikke opplevt de som ustøe. Jeg har nå selv testet flere. Har testet de for løping og ulent terreng da. TFK jogger er fine om det er shopping og gåturer. Den er ganske høy med kalesjen oppe så er du under 165 kan denne virke litt uoversiktlig. Det er god plass inne i vogna og en kvalitetsvogn. Den har full liggestilling. Mountain buggy terrain synes jeg og min lille er en litt "skranglete" vogn og dårlig dempet. Mini klaget over vondt i rumpa når vi gikk/løp i ulent terreng. Britax b.o.b er MIN favoritt. Ekstremt godt dempet. Lavt tyngdepunkt så den er god i ulent terreng. Minus er at den ikke har full liggestilling (men den er bra nok for min lille) du får ikke festet vanlig pose på britax vognene (får kjøpt egne poser) vogna er uansett billigere enn feks TFK og er fortsatt billigere om du kjøper med britax posen. Som jeg sa er britax min favoritt. Det fungerer kjempe bra på både shopping og tøffe turer i skog og mark. Og dempingen er ekstremt bra. De andre jeg nevner kan ikke sammenlignes når du kun ser på demping og comfort for barnet. Anonymous poster hash: da07b...5b4
Elsker livet Skrevet 3. juni 2015 #3 Skrevet 3. juni 2015 De vipper lettere om man overlesser håndtaket eller barnet står i vognen. Ellers er det ingenting å bekymre seg over. Jeg syns trehjulinger er dårlige i snø og i veldig ulendt terreng eller som vogn man bruker til å trille/busse i søvn. Samtidig er de veldig lettkjørte og ofte lette å manøvrere der det er flatt og fint. Så jeg ville ha beholdt city crossen i tillegg til den nye.
the amazing spidermamma Skrevet 3. juni 2015 #4 Skrevet 3. juni 2015 Jeg er kjempefornøyd med trehjuling (bumbleride indie). Superlett å trille, bruker ofte bare en hånd fordi den er så lett å manøvrere. Med store hjul går det veldig fint på vinterføre også, mye bedre enn min gamle, blytunge teutonia. Som noen sier her, de er bare ustabile dersom det er mye tyngde på håndtaket. Eller hvis barnet står i vogna. Men da bør man jo helst passe på uansett.
skjotta Skrevet 3. juni 2015 #5 Skrevet 3. juni 2015 Jeg er veldig fornøyd med tfk. Jobber i barnehage og der ser vi at når barna blir litt større/tyngre så tipper quinny vognene veldig lett.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #6 Skrevet 3. juni 2015 Har en Britax B Motion, og har også prøvd City elite og tfk, likte Britaxen best:) Funker fint i skogen osv:) Anonymous poster hash: a6dd1...96c
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #7 Skrevet 3. juni 2015 Har mountain buggy urban jungle og den er veldig stabil. Fantastisk god vogn å trille. Har matt Simo og Emmaljunga tidligere, men mountain buggy er desidert best! Går mye i skogen, men også i byen, kollektivtransport ol. og den er så mye lettere å manøvrere enn 4-hjulingene. Anonymous poster hash: c24f0...ec6
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #8 Skrevet 3. juni 2015 Har en babyjogger vogn.. Den tippet nesten på bussen. Den er tung å styre, men hendig å reise med. Gleder meg til å ta i bruk bogabooen igjen når babyen kommer:-) Anonymous poster hash: 3462c...055
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå