Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Normalt?! Nesten bare litt beunaktig blødning i bindet. Hadde normal mens forrige mnd og har mensmurringer nå. Bittelitt friskt blod når jeg tørker, men ikke mye blod sånn som der pleier. Hadde første mensdag 5 mai forrige mnd, så skal jo ha den nå! Anonymous poster hash: ae628...3c1
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Hadde også første mens dag 5 mai forrige måned, og har heller ikke fått den enda. Har også litt brunaktig blødning slik som du. Dette er førmensen. Kan hende mensen din bare er blitt litt forskyvet, og at du har litt førmensen. Den kommer sikker om ikke så lenge :-) Anonymous poster hash: a4bc9...76b
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #3 Skrevet 3. juni 2015 Huff, håper det! Disse blødningene startet igår. Anonymous poster hash: ae628...3c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå