Gå til innhold

Bh størrelse - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er altfor lenge siden jeg kjøpte vanlig bh. Hvilken størrelse skal jeg ha når jeg er 90 cm under bysten og 104 cm på bysten?

Anonymous poster hash: 6a58c...1a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er altfor lenge siden jeg kjøpte vanlig bh. Hvilken størrelse skal jeg ha når jeg er 90 cm under bysten og 104 cm på bysten?

Er 112 cm på bysten uten bh på...

Skrevet

90B i følge denne: http://www.klikk.no/mote/kamille/lopogkjop/article728851.ece Jeg synes det hørtes litt lite ut, men det er sikkert fordi du er så bred under bysten.

Anonymous poster hash: 1179b...1ca

Jeg får seriøst ikke plass i en B cup. Har prøvd. Har for lange pupper til det :-P

HI

Skrevet

Det beste du kan gjøre er å stikke på change og få deg målt. Da vil de foreslå litt forskjellige modeller du kan prøve også!

Anonymous poster hash: e5c3e...810
Skrevet

Det beste du kan gjøre er å stikke på change og få deg målt. Da vil de foreslå litt forskjellige modeller du kan prøve også!

Ok, takk :-)

Vet at jeg må ha litt dekkende bh ellers ramler de ut.

Problemet er å finne riktig cup. Enten så stikker spilene meg i armene eller så er ikke den stor nok.

HI

Skrevet

90B i følge denne: http://www.klikk.no/mote/kamille/lopogkjop/article728851.ece Jeg synes det hørtes litt lite ut, men det er sikkert fordi du er så bred under bysten.

Jeg får seriøst ikke plass i en B cup. Har prøvd. Har for lange pupper til det :-P

HI

Det var bare veiledende dette ;) Dessuten er ikke en B-cup en B-cup uansett. En i 90 vil være 2-3 ganger så stor som en i 65 f.eks. Ellers er det nok som en skriver her, best å få hjelp i en proff undertøysbutikk.

Skrevet

Er jo gratis å prøve! Jeg var superfornøyd både med å finne størrelse og ikke minst en kledelig og superbehagelig BH på Change. Har slitt lenge med å finne rett størrelse, alltid brukt for små BH'r :-( auauau!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...