Gå til innhold

Jaja, da var Helly Hansen buksa igjen hos faren.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For hvert samvær glemmer faren og sende med utstyr i bhg når han leverer ungen i bhg. Ikke har han betalt bidrag på 6 mnd, så han ser vel heller ikke verdien i klær eller hva jeg bruker på klær og utstyr. Vi bor et stykke fra hverandre, så ikke bare og hente det sånn uten videre. Dette er tatt opp så mange møter på Fvk, men det hjelper ikke! Han er sløv. Kan jo ikke la vær å sende med utstyr heller siden han tar henne i bhg mandag etter helgesamvær?! Men, irriterende.

Anonymous poster hash: 2b057...37c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er irriterende, men sånn er det faktisk å ha barn i to hjem. Om det er på samvær, eller delt omsorg. Støtt og stadig mangler man noe, enten den ene eller den andre veien. Slitsomt for de voksne, slitsomt for de små.

Det er faktisk en av de tingene man må leve med etter et samlivsbrudd.

Men jeg har funnet ut at det lureste er å velge sine kamper med omhu.

Anonymous poster hash: 4f472...227
Skrevet

Det er bare blåbær i forhold til at dere utsetter barnet for å ha to hjem.

Be ham levere buksa i barnehagen eller hent den selv.

Anonymous poster hash: a36e5...7c3
Skrevet

Hva med å la klærne henge i barnehagen over helga? Avtal med barnehagen og forklar problemet.

Anonymous poster hash: 0c3f6...c42

Skrevet

Det er bare blåbær i forhold til at dere utsetter barnet for å ha to hjem.

Be ham levere buksa i barnehagen eller hent den selv.

Anonymous poster hash: a36e5...7c3

To hjem? Ordinært samvær er vel strengt tatt ikke delt bosted

Skrevet

Slik er det når man velger at barna blir skilsmisse barn. Skilsmisse burde blitt forbudt og alle foreldre burde ta en modenhetstest før de får produsere unger.

Anonymous poster hash: 438d5...477

Skrevet

Slik er det når man velger at barna blir skilsmisse barn. Skilsmisse burde blitt forbudt og alle foreldre burde ta en modenhetstest før de får produsere unger.

Ja veldig bra for barn å ha en far som drikker og slår og en mor som er livredd!

Anonymous poster hash: 93a9c...84b

Skrevet

Skjerp dere folkens! Det er slett ikke sikkert det var HI som er skyld i skilsmissen. Det er fordømt irriterende med fedre som gir blaffen!

Anonymous poster hash: 3d4cf...cfa

Skrevet

Skjerp dere folkens! Det er slett ikke sikkert det var HI som er skyld i skilsmissen. Det er fordømt irriterende med fedre som gir blaffen!

Det er mer fordømt irriterende at mødre skiller seg for sin egen lykke, tenke på barnas beste det er ikke noe vits. Glad jeg og min mann har samme verdier og tanker om dette. Det er lavstatus og white trash å skille seg!

Skrevet

Hehe, heldigvis var vi aldri gift. Aldri vært så lykkelig for at jeg gikk. Og det er 5 år siden jeg dro min kos, ungen er 6 :-) HI

Skrevet

Det er mer fordømt irriterende at mødre skiller seg for sin egen lykke, tenke på barnas beste det er ikke noe vits. Glad jeg og min mann har samme verdier og tanker om dette. Det er lavstatus og white trash å skille seg!

Det der var bare dustete, må være fint å gli gjennom livet så unyansert som det der.

Skrevet

Voks opp. 

Anonymous poster hash: 61327...138

Skrevet

Omg!............jorden kaller! Hvilken planet befinner du deg på!? -Drittslengerzombi-planeten?!

Anonymous poster hash: f4e4e...f75

Skrevet

Du er nå litt søt når du prøver så veldig å provosere 😘

Skrevet

Så han kan gjøre hva han vil?

Anonymous poster hash: 3d441...f0e

Skrevet

Var det hold saman for einkvar pris dagen i dag? Vanlegvis er det skille deg for ein bagatellstemning her syns eg. Til Hi, skjønnar godt at dette er irriterande. Går det an at far har eit sett med utekle heime med seg, så kan han berre la vær å ta det med frå bhg? (Og ikkje bry deg om desse som meiner du ikkje skulle gått frå barnefaren, eller at han ikkje skulle gått frå deg, det veit eg ingenting om. Men eg og dei fleste andre oppegåande menneske veit at det av og til er best å gå frå kvarandre.)

Skrevet

Ja, det er irriterende, men sånn er det faktisk å ha barn i to hjem. Om det er på samvær, eller delt omsorg. Støtt og stadig mangler man noe, enten den ene eller den andre veien. Slitsomt for de voksne, slitsomt for de små.

Det er faktisk en av de tingene man må leve med etter et samlivsbrudd.

Men jeg har funnet ut at det lureste er å velge sine kamper med omhu.

Anonymous poster hash: 4f472...227

Det mest fornuftige svaret jeg har lest her inne på leeenge!

Anonymous poster hash: 7c8cc...1ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...