Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Ei dame ble nylig mor, for hun går turer hver dag med barnevognen, jeg ser henne hver dag. Hun holder en og samme tempo. Så hun istad mens jeg sto på kjøkkenet, hun gikk med barnevogn og en hund ved siden av. Den hunden ville visstnok bæsje men det registrerte hun ikke, så hunden bæsjet mens den gikk, stakkar! og nå ligger det bæsj biter oppover hele veien... Huff a meg! Mamma må trimme og hun driter i hunden. Fysj a meg! Anonymous poster hash: e9339...146
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 jeg er hjemme i mamnapermisjon, og sitter aldri stille, er enten meste av dagen ute eller inne, og holder meg gåen Hi Anonymous poster hash: e9339...146
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #3 Skrevet 3. juni 2015 Ei dame ble nylig mor, for hun går turer hver dag med barnevognen, jeg ser henne hver dag. Hun holder en og samme tempo. Så hun istad mens jeg sto på kjøkkenet, hun gikk med barnevogn og en hund ved siden av. Den hunden ville visstnok bæsje men det registrerte hun ikke, så hunden bæsjet mens den gikk, stakkar! og nå ligger det bæsj biter oppover hele veien... Huff a meg! Mamma må trimme og hun driter i hunden. Fysj a meg!Anonymous poster hash: e9339...146 Men hunden fikk jo bæsja da? ammetåka vettu Anonymous poster hash: 6f1c6...003
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #4 Skrevet 3. juni 2015 Ei dame ble nylig mor, for hun går turer hver dag med barnevognen, jeg ser henne hver dag. Hun holder en og samme tempo. Så hun istad mens jeg sto på kjøkkenet, hun gikk med barnevogn og en hund ved siden av. Den hunden ville visstnok bæsje men det registrerte hun ikke, så hunden bæsjet mens den gikk, stakkar! og nå ligger det bæsj biter oppover hele veien... Huff a meg! Mamma må trimme og hun driter i hunden. Fysj a meg!Anonymous poster hash: e9339...146 Men hunden fikk jo bæsja da? ammetåka vettuAnonymous poster hash: 6f1c6...003 Jada...mens den gikk fort, stakkar....ååååå! Anonymous poster hash: e9339...146
Lillefugl🐦 Skrevet 3. juni 2015 #5 Skrevet 3. juni 2015 Stakkar. Får håpe det var bare et uhell og ikke noe som skjer hele tiden. Hunder liker å bæsjer I fred, lik oss mnsk.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #6 Skrevet 3. juni 2015 Stakkar. Får håpe det var bare et uhell og ikke noe som skjer hele tiden. Hunder liker å bæsjer I fred, lik oss mnsk. Har ikje sett henne med hund før, så kanskje dette bare var en engangstilfelle? Får håpe det. Anonymous poster hash: e9339...146
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #7 Skrevet 3. juni 2015 Ei dame ble nylig mor, for hun går turer hver dag med barnevognen, jeg ser henne hver dag. Hun holder en og samme tempo. Så hun istad mens jeg sto på kjøkkenet, hun gikk med barnevogn og en hund ved siden av. Den hunden ville visstnok bæsje men det registrerte hun ikke, så hunden bæsjet mens den gikk, stakkar! og nå ligger det bæsj biter oppover hele veien... Huff a meg! Mamma må trimme og hun driter i hunden. Fysj a meg!Anonymous poster hash: e9339...146 Men hunden fikk jo bæsja da? ammetåka vettuAnonymous poster hash: 6f1c6...003 Den tar ikke skade av det..Jada...mens den gikk fort, stakkar....ååååå!Anonymous poster hash: e9339...146 Anonymous poster hash: 6f1c6...003
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #8 Skrevet 3. juni 2015 Stakkar. Får håpe det var bare et uhell og ikke noe som skjer hele tiden. Hunder liker å bæsjer I fred, lik oss mnsk.Ikke min. Han driter der det passer ham. Gjerne 5 ganger i løpet av 20 min Stressdrotong Anonymous poster hash: 6f1c6...003
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #9 Skrevet 3. juni 2015 Sledehunder løper og driter. Kommer ann på hva man er vant med vettu Anonymous poster hash: 9b306...583
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #10 Skrevet 3. juni 2015 Stakkar. Får håpe det var bare et uhell og ikke noe som skjer hele tiden. Hunder liker å bæsjer I fred, lik oss mnsk.Ikke min. Han driter der det passer ham. Gjerne 5 ganger i løpet av 20 min Stressdrotong Anonymous poster hash: 6f1c6...003 Min også bæsjer ofte. Men jeg stopper jo for det. Anonymous poster hash: ae174...5aa
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #11 Skrevet 3. juni 2015 Men greia er jo at når hun drar med seg bikkja på den måten og ikke bryr seg, så blir jo ikke møkka plukket opp heller. Håper hun blir tatt en dag.. Anonymous poster hash: 73df0...bc0
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #12 Skrevet 3. juni 2015 Stakkar. Får håpe det var bare et uhell og ikke noe som skjer hele tiden. Hunder liker å bæsjer I fred, lik oss mnsk.Har ikje sett henne med hund før, så kanskje dette bare var en engangstilfelle? Får håpe det. Anonymous poster hash: e9339...146 Håper det Anonymous poster hash: ae174...5aa
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #13 Skrevet 3. juni 2015 Sledehunder løper og driter. Kommer ann på hva man er vant med vettu Anonymous poster hash: 9b306...583 Det der var ikke en sledehund, det var en liten stakkar. Noen skal stresse med når de går tur, og det er ikke bra. Om hunden bæsjer flere ganger, så stopper man jo hver gang. Det der var vondt å se. Anonymous poster hash: e9339...146
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #14 Skrevet 3. juni 2015 Men greia er jo at når hun drar med seg bikkja på den måten og ikke bryr seg, så blir jo ikke møkka plukket opp heller. Håper hun blir tatt en dag.. Anonymous poster hash: 73df0...bc0 Jepp, 5 bæsjbiter ligger der med litt avstand fra hverandre, så den som går forbi tråkker garantert i det. Og jeg har ikke tenkt å plukke de opp, for å si det sånn. Men neste gang jeg ser henne, skal jeg faen meg si ifra. Møkkakjerring! Anonymous poster hash: e9339...146
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #15 Skrevet 3. juni 2015 Snakk om I-landsproblem! Anonymous poster hash: 1544a...e63
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #16 Skrevet 3. juni 2015 Snakk om I-landsproblem! Anonymous poster hash: 1544a...e63 Bare ventet på dette. Anonymous poster hash: e9339...146
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #18 Skrevet 3. juni 2015 Snakk om I-landsproblem! Anonymous poster hash: 1544a...e63 Så fordi vi bor i Norge, og stort sett har det bra, kan vi ikke kommentere eller kritisere ting vi ser? Eller føle at vi har problemer, uansett hvor små de enn er? Regner med at du aldri klager på hodepine eller dårlig råd e.l fordi det så klart finnes noen som har det verre enn deg? Anonymous poster hash: ae174...5aa
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #19 Skrevet 3. juni 2015 Men greia er jo at når hun drar med seg bikkja på den måten og ikke bryr seg, så blir jo ikke møkka plukket opp heller. Håper hun blir tatt en dag.. Anonymous poster hash: 73df0...bc0 Jepp, 5 bæsjbiter ligger der med litt avstand fra hverandre, så den som går forbi tråkker garantert i det. Og jeg har ikke tenkt å plukke de opp, for å si det sånn. Men neste gang jeg ser henne, skal jeg faen meg si ifra. Møkkakjerring! Anonymous poster hash: e9339...146 Ta en pinne og vipp dem ut av veien om du tror de er til sjenanse for noen. Selv om det ikke er ditt ansvar formelt sett gjør det jo ikke noe å gjøre noe bra for andre. Du kommer nok også mye lengre med å si fra på en hyggelig måte enn å banne og skjelle ut dama. Vell har hun ikke fulgt godt med mens hun gikk tur, men ha litt forståelse for at folk gjør tabber noen ganger. Anonymous poster hash: 71956...ebf
kristinehufine Skrevet 3. juni 2015 #20 Skrevet 3. juni 2015 Sledehunder løper og driter. Kommer ann på hva man er vant med vettu Anonymous poster hash: 9b306...583 😂😂😂
kristinehufine Skrevet 3. juni 2015 #21 Skrevet 3. juni 2015 Sånt skjer! Skal ikke ta så på vei for noe som kanskje bare var et engangstilfelle 😊 Har hendt et par ganger at jeg har vært i egne tanker når jeg går tur. Plutselig blir båndet stramt og der sitter han og trykker stakkars bikkje! Stort sett får han både tid til å snuse og drite i fred. Så tror ikke du skal bekymre deg for mye! At det ikke blir plukka opp er kjedelig da!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #22 Skrevet 3. juni 2015 Jeg hadde en gang en hund som gikk/løp mens han bæsja og det hadde jeg ikke trent inn, han bare var slik... Noen ganger skulle jeg ønske at han stoppa for å drite for da hadde jeg fått det med meg hver gang slik at jeg hadde fått plukka opp. Anonymous poster hash: a7799...4d2
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #23 Skrevet 3. juni 2015 Huffda, får håpe hun bare var i sin egen verden et øyeblikk. Jeg har selv vært på tur med hunden og nøkket i båndet for å få ham til å følge med . Stakkaren hadde jo krøket seg sammen for å drite... Var overhodet i kke meninga , han får gjerne drite i fred , men han er en vims som skal sniffe på absolutt alt og turene hadde blitt evig lange i hans tempo Og ja, jeg plukker opp , ellers er han god på å gå et stykke opp i heia . Anonymous poster hash: 9da01...3d9
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #24 Skrevet 3. juni 2015 Oi. Jeg har hatt så vondt i meg i dag, fordi jeg møtte en mann som syklet i går, ganske fort med hunden sin. Hunden måtte bæsje, men det registrerte ikke eieren, så han bøsjet mens han prøvde å holde følge med sykkelen. Men det var en husky, så jeg håper den blir brukt til sledekjøring, og dermed er vant til det. Det tenkte jeg ikke på. Mine to hunder vil helst gå i grøfta eller i høyt gress og bæsje i fred. Men da må jeg stå i ro. Begynner jeg å gå, blir de stresset og får ikke gjort seg ferdig. Anonymous poster hash: 796cd...0e1
MissYou Skrevet 4. juni 2015 #25 Skrevet 4. juni 2015 Stakkars hund. Håper det var et engangstilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå