Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Må inrømme at jeg er testoman. Selv om jeg lover meg selv å skjerpe meg hver nye syklus. Ender opp med å kjøpe på ebay. Billig de. Men ender igjen opp med enten å begynne å teste for tidlig eller at jeg ikke stoler på de. Og kjøper så nye på apoteket. Dyr "hobby" dette 😂 denne syklusen er jeg opp i 500kr. Sist syklus... 2000!!!!! Galskap. Og jeg vet det Anonymous poster hash: f9f7a...2b4
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Har kjøpt 5 eller 6 tester i mitt liv, og har vært gravid 4 ganger, så noen testoman er jeg ikke Jeg ser ingen hensikt i å teste før mensen faktisk har uteblitt, jeg har ikke kjøpt tester før mensen har uteblitt. 4 ganger har det skyldtes graviditet, og 2 ganger var den bare forsinket. Anonymous poster hash: 87c81...17c
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #4 Skrevet 3. juni 2015 Har kanskje tatt fire i hele mitt liv, vært gravid en gang, gikk to da! De andre to er ved forsinket mens.. Anonymous poster hash: 13f25...b49
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #5 Skrevet 3. juni 2015 2000 på en syklus? Det er sykt ja. Jeg har testet 5 ganger i fem sykluser ved mistanke om graviditet. Vært gravid 3 ganger Anonymous poster hash: 379c6...1f9
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #6 Skrevet 3. juni 2015 HI her. Helt enig i at det er unødvendig å teste seg ihjel. Blir liksom ikke mer gravid av det 😂 Startet med å kjøpe en test når ikm var der men ingen mens. Men når måned etter måned går. Og man tror hveeeeer Mnd at msn er gravid. Så baller det bare på seg. Selv om man vet hvor teit det er. Skulle vært en diagnose på oss slitere. 😜 Anonymous poster hash: f9f7a...2b4
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #7 Skrevet 3. juni 2015 0 kr faktisk. vært gravid en gang og har ett barn. Da tok ei venninne med seg en graviditetstest fra skolen (hun gikk helse og sosial). Det er nå over 10 år siden og har Vært kjempenøye med prevensjon siden så har ikke hatt noe grunn til å teste. Anonymous poster hash: 67ff3...bb9
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #8 Skrevet 3. juni 2015 Tok 6 tester når jeg ble gravid med første (20 år gammel og trodde testene måtte vise feil), tok 1 test med baby nr 2. Anonymous poster hash: 9ba12...1b2
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 3. juni 2015 #9 Skrevet 3. juni 2015 Til sammen ville jeg tro jeg har brukt 600-800 kr på tester men jeg var også prøver i 6 år
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #10 Skrevet 3. juni 2015 første gangen jeg mistenkte at jeg var gravid (da var jeg en uke over IKM) kjøpte jeg to. Begge positive. andre gangen: en test, positiv (testet 1 uke over IKM) tredje gangen: en test, postiiv (testet 1 uke over IKM) Skjønner ikke helt den greia med å teste seg i hjel, hadde bare blitt skuffa over alle de negative testene - så jeg har ikke testet før jeg har vært "sikker på" at mensen ikke ville dukke opp Anonymous poster hash: ca8f0...551
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå