Gå til innhold

Peugot 308 sw og bilstol


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

 

Vi har bestilt nye peugot 308sw og må snart bytte ut baby-bilstolen til vesla i neste str.

Noen her som har en bakovervendt bilstol og anbefale, gjerne i kombinasjon med nevnte bil. Så fort bilen kommer vil jeg ta den med ut på utstyrforretningene å teste, men tenkte om jeg kom over et godt tilbud på bilstol før den tid, så kunne det vært penger å spare hvis jeg visste hva jeg skulle kjøpe. Vi har to barn, så det trengs ikke taes hensyn til at det skal være 3 i baksetet, men både jeg og mannen er lange, hhv 180 og 184 cm. Takker på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi har Britax dualfix i vår. Jeg er også 1.80 lang, men det går helt fint å ha han bak passasjersetet. 

Har en beltestol og en som sitter uten noe i tillegg. Når dualfixen og beltestolen står i er det alikevel plass til meg i midten. Og i tillegg til å være lang er jeg ikke akkurat slank :P

Skrevet

Vi har Britax dualfix i vår. Jeg er også 1.80 lang, men det går helt fint å ha han bak passasjersetet. 

Har en beltestol og en som sitter uten noe i tillegg. Når dualfixen og beltestolen står i er det alikevel plass til meg i midten. Og i tillegg til å være lang er jeg ikke akkurat slank :P

Oi, høres lovende ut;) har nemlig sett meg ut en slik type stol ala dualfixen. takk for svar! Og slank, har heller aldri vært mitt mellomnavn ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

 

 

Vi har Britax dualfix i vår. Jeg er også 1.80 lang, men det går helt fint å ha han bak passasjersetet.

Har en beltestol og en som sitter uten noe i tillegg. Når dualfixen og beltestolen står i er det alikevel plass til meg i midten. Og i tillegg til å være lang er jeg ikke akkurat slank :P

Oi, høres lovende ut;) har nemlig sett meg ut en slik type stol ala dualfixen. takk for svar! Og slank, har heller aldri vært mitt mellomnavn ;)

Go for it. Godt sete og! Jeg har kjørt 80 mil med det bak meg. Har jo beina innat dashbordet, men det er ikke så trangt som med andre seter. Vi prøvde besafe sitt, det gikk ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...