Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Nokon som har laga det? Eg prøvde med ein med havregryn, chiafrø og mjølk, blei ganske godt. Nokon med fleire tips? Anonymous poster hash: 67df6...085
Gjest Antarctica Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Nei, men jeg er nysgjerrig? Setter du den bare inn i kjøleskapet og venter?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #3 Skrevet 3. juni 2015 Ja, blander gryn og væske og setter den i tett boks i kjøleskapet over natta. Chiafrø skal være bra fordi de sveller mye, og så er de visst veldig sunne. Man kan bruke melk, kokosmelk eller fløte eller mandelmelk, sikkert andre ting også. http://sjelemat.blogspot.no/2013/11/chia-grt-med-blabr-og-vanilje.html?m=1 http://www.kk.no/livsstil/frokosten-som-«lager-seg-selv»-28506 Anonymous poster hash: 67df6...085
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #4 Skrevet 3. juni 2015 Jeg lager av havregryn, chiafrø, yoghurt og melk. Smaksetter med frosne bær. Lager 2-3 om kvelden, de holder noen dager i kjøleskapet. Anonymous poster hash: a6131...c7a
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #5 Skrevet 3. juni 2015 Tilsetter du bærene om kvelden slik at de står sammen medgrøten hele natta? Eller har du de friske på om morgenen? 😃 Anonymous poster hash: 67df6...085
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #6 Skrevet 3. juni 2015 Tilsetter du bærene om kvelden slik at de står sammen medgrøten hele natta? Eller har du de friske på om morgenen? 😃 Anonymous poster hash: 67df6...085 På morgenen Anonymous poster hash: 21f1f...70b
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #7 Skrevet 3. juni 2015 Tilsetter du bærene om kvelden slik at de står sammen medgrøten hele natta? Eller har du de friske på om morgenen? 😃 Anonymous poster hash: 67df6...085 Jeg har de i om kvelden. Har de over grøten i glasset og mens de tiner renner bærsaften ned i grøten. Bare rører sammen om morgenen. Anonymous poster hash: a6131...c7a
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #8 Skrevet 3. juni 2015 Takk for gode tips. Synes dette var genialt Anonymous poster hash: 67df6...085
Leirha Skrevet 3. juni 2015 #9 Skrevet 3. juni 2015 Over night oats?Har laget det litt ja, har brukt yoghurt, frosne bringebær litt honning og havregryn... Noen ganger ruggryn.Chiafrø og linfrø er fint å ha i også.Veldig godt.
MammantilNurket Skrevet 3. juni 2015 #10 Skrevet 3. juni 2015 Jeg har faktisk et glass i kjøleskapet nå Kjempegodt! I glasset har jeg: 1 dl.havregryn 1,5 dl. sojamelk 20 gram youghurt naturelle 25 gram kesam med bringebær eller pasjonafrukt 1 finhakket aprikos 16 gram blåbær. Nomnomnom! Bland godt og la det stå over natten. Denne porsjon inneholder 285 kalorier og du blir supergod og mett leeeeenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå