Gå til innhold

Lite motivert ja... Skal ut og jogge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om 12 min. Gidder egentlig ikke. Men forpliktelsen sier jeg må! 45 min med ren tortur!

Uten at det nytter. Fortsatt bælfeit, ikke gått ned ett gram.

Ha en fortreffelig dag. Må vel bytte til rette habitten:-(

Anonymous poster hash: f9bae...4a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Du er like positiv som meg :P God økt :)

Skrevet

God tur!

Hold litt lavere tempo enn du pleier det meste av tiden og ta heller bare noen få korte spurter innimellom. Det gir meg en god følelse etterpå. Uansett pleier det å bli bedre når man kommer i gang.

Anonymous poster hash: 9886e...435
Skrevet

Vektnedgangen avgjøres av kcal inn/ut....joggingen brenner fett ekstremt effektivt, men det hjelper fint lite på selve nedgangen om du spiser mer enn du forbrenner bare så det er sagt.

Utover det så slår ingenting følelsen etter en god joggetur! Nydusjet og fresh og vite at du har startet dagen med å la kroppen få jobbe og svette litt❤️

Skal straks jogge selv og er 32 uker gravid. Jogging er supert for helsen og formen og utenom magen min så er det ingen som ser at jeg er gravid så fortsetter du med godt kosthold og jevne løpeturer så vil du ikke bare få igjen i form av bedre kondisjon og helse, men en sterk og atletisk kropp ;)

Skrevet

Jeg skal gå å gjøre yoga, må bare pelle meg ut av sofaen. Hvis du klarer å jogge i 45min så er du jo i bra form! Legge inn noen spurter og hoppe litt innimellom for å gjøre det mer interessant...

Anonymous poster hash: a6c79...36a

Skrevet

Vil du løpe sammen med meg?

Også bælfeit og trenger en avtale.

Løper med vogn da.

Bill.mrk tjukkebolla

Anonymous poster hash: b42be...7bf

Skrevet

Heihei, HI her. Joggeturen ble til en trasketur pga astma-anfall som ikke går over. Måtte bestille meg legetime, så nå blir det vel forstøver! Søren klype altså:-( ble så lei meg. Følte meg fin i kroppen, tross alt, og kommet ikke mer enn 2-300 meter:-(:-(:-( dere har jo så rett! Det er godt å ut å jogge!

Du siste m bill.merke og vogn, skulle gjerne jogget med deg. Men vi bor vel neppe på samme sted...

Anonymous poster hash: f9bae...4a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...