Gå til innhold

Normalt at baby har pustestopp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på 6 mnd, og når han sover stopper han ofte å puste en liten stund . Alt fra 5 til 15 sekunder. Noen av gangene hiver han etter pusten og blir helt hysterisk etter han puster igjen . Er dette normalt ? Skal snakke med lege imorgen , men tenkte å høre om noen her har vært borti det før.

Anonymous poster hash: fb7de...367

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres skummelt ut!. Kanskje hjertet burde sjekkes?. Er vel vanlig at de puster så stille så man knapt hører det, men å slutte helt..?

Tror ikke dette er vanlig.

Anonymous poster hash: d303e...995
Skrevet

Høres skummelt ut!. Kanskje hjertet burde sjekkes?. Er vel vanlig at de puster så stille så man knapt hører det, men å slutte helt..?

Tror ikke dette er vanlig.

Ja han slutter helt . Har bestilt legetime til imorgen tidlig , så han skal sjekkes da. Syntes det er skummelt :( hi

Skrevet

Godt å få sjekket det da!. Legene pleier heldigvis å ta ting ekstra alvorlig når det er snakk om såpass små barn. De blir gjerne prioritert på en annen måte enn den "kom tilbake hvis det ikke blir bedre holdningen" man gjerne blir møtt med som voksen..Det er ihvertfall min erfaring!. Håper du finner ut av det!. Skjønner at du synes det er skummelt!. Jeg hadde ikke klart å sove et sekund, hadde det vært min baby. 

Skrevet

Godt å få sjekket det da!. Legene pleier heldigvis å ta ting ekstra alvorlig når det er snakk om såpass små barn. De blir gjerne prioritert på en annen måte enn den "kom tilbake hvis det ikke blir bedre holdningen" man gjerne blir møtt med som voksen..Det er ihvertfall min erfaring!. Håper du finner ut av det!. Skjønner at du synes det er skummelt!. Jeg hadde ikke klart å sove et sekund, hadde det vært min baby.

Har heldigvis en flink og oppegående lege 😊 ja blir ikke mye søvn på meg . Han ligger å sover sammen med meg nå. Heldigvis roet seg, og puster nå jevnt og fint 😊 hi

Skrevet

Lurt av deg å gå til lege med ham. Ikke spar på detaljene, fortell for eks at det varer alt fra 5 til 15 sek, at han hiver etter pusten når han begynner å puste igjen, at han blir skremt selv..

Lykke til

Anonymous poster hash: bbc7d...17a

Skrevet

hysterisk

Anonymous poster hash: 88613...837
Skrevet

hysterisk

Hvem er hysterisk ?

Skrevet

Lurt av deg å gå til lege med ham. Ikke spar på detaljene, fortell for eks at det varer alt fra 5 til 15 sek, at han hiver etter pusten når han begynner å puste igjen, at han blir skremt selv..

Lykke til

Tusen takk 😊

Skrevet

Vanlig hvis man har store mandler feks. De anbefaler som eegel å fjerne de om man har pustestopp om natten

Anonymous poster hash: d9c7b...dea

Skrevet

Nei det er ikke normalt og du burde ringe lege å få time med en gang

Skrevet

hysterisk

Enig,garantert førstegangsmor!

Anonymous poster hash: 4314d...9ab

Skrevet

hysterisk

Enhver mor, uansett hvor mange barn hun har, vil naturlig nok bli skremt når ens barn slutter å puste.

Et menneske er avhengig av oksygen, konstant oksygen! (Du visste kanskje ikke det?)

Du må ha det hardt i hverdagen når du trives så godt med å snakke sånn til andre!

Skrevet

hysterisk

I motsetning til deg? Du har da kun ett barn selv... Eller hva Blair Waldorf?

Du liker å leke troll.

Skrevet

Vanlig hvis man har store mandler feks. De anbefaler som eegel å fjerne de om man har pustestopp om natten

Anonymous poster hash: d9c7b...dea

Vi har store mandler i familien , så kan jo være det ja 😊 takk for svar . Hi

Skrevet

Nei det er ikke normalt og du burde ringe lege å få time med en gang

Har fått time , skal der nå snart . Hi

Skrevet

hysterisk

Der tar du feil. Så ville ikke stolt på de synske evnene dine . Hi

Skrevet

hysterisk

Jeg fatter og begriper ikke mennesker som dere.

Tenk hvis hi var redd for å bli ansett som hysterisk av legen, og pga deres tilbakemeldinger slår seg til ro med at hun kun er hysterisk.

Hvordan kan dere slenge ut slike ting på et anonymforum? Dere aner ikke hvem som skriver, og hva barnet ev feiler.

Tenk hvis dere slenger ut hysteripåstander og det viser seg at noe er alvorlig galt?

Hvordan kan dere leve med dere selv?

(Til HI jeg sier ikke at noe er alvorlig galt med barnet ditt altså, ikke misforstå meg)

Skrevet

hysterisk

Jeg fatter og begriper ikke mennesker som dere.

Tenk hvis hi var redd for å bli ansett som hysterisk av legen, og pga deres tilbakemeldinger slår seg til ro med at hun kun er hysterisk.

Hvordan kan dere slenge ut slike ting på et anonymforum? Dere aner ikke hvem som skriver, og hva barnet ev feiler.

Tenk hvis dere slenger ut hysteripåstander og det viser seg at noe er alvorlig galt?

Hvordan kan dere leve med dere selv?

(Til HI jeg sier ikke at noe er alvorlig galt med barnet ditt altså, ikke misforstå meg)

Jeg skjønner hva du mener 😊 og er helt enig med deg! Hi

Skrevet

hysterisk

Vi hadde samme problem med vår nummer 4(!), og det viste seg å være flaske mandler(polypper) som måtte opereres. Legen sa at det var veldig bra at vi bestilte time, for pustestans kan fort bli veldig alvorlig.

Til og med voksne med pustestans blir behandlet fordi det faktisk er farlig (det finnes folk som dør av det).

Det å kalle noen hysterisk når det er snakk om noe som kan være alvorlig vitner om utrolig lavt kunnskapsnivå. Jeg hadde vært rimelig flau om det var jeg som kom med noe så hjernedødt som kommentar ...

Anonymous poster hash: f9e65...e0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...