Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Jeg veit Torggata hadde et frynsete rykte tidligere men har blitt oppgradert nå. Men, jeg har forstått det slik at dette gjaldt til Hausmansgate. Det jeg lurte på er om noen veit hvordan Torggata er videre over Akerselva? Skal innom en butikk der på lørdag og lurte på om å spasere dit var et greit alternativ. Anonymous poster hash: 60108...40e
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Når Torggata krysser Akerselva slutter den å hete det, og deler seg i Søndre gate og Markveien. Ingen av stedene finnes det minste skumle på dagtid. Hvis det er midt på natten og du er drita full kan det være greit å unngå å spasere alene i området under brua over Akerselva der, men det regner jeg med du ikke hadde planlagt i utgangspunktet. Anonymous poster hash: 60478...050
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Når Torggata krysser Akerselva slutter den å hete det, og deler seg i Søndre gate og Markveien. Ingen av stedene finnes det minste skumle på dagtid. Hvis det er midt på natten og du er drita full kan det være greit å unngå å spasere alene i området under brua over Akerselva der, men det regner jeg med du ikke hadde planlagt i utgangspunktet. Anonymous poster hash: 60478...050 Hehehe, hadde ikke store planene om det nei. Det er Markveien jeg skal til, men tenkte det enkleste var å rusle bort Torggata siden jeg da kommer stort sett direkte på. Tusen hjertelig takk for hjelpa. Da blir det shopping på meg 😊 Anonymous poster hash: 60108...40e
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Bare å rusle, skumleste du treffer der er en forlokkende godtebutikk et stykke borti Torggata og en trekkspillende sigøyner med dårlig gehør på brua. God tur! =) Anonymous poster hash: 60478...050
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå