Gå til innhold

Hva ville dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har bursdag i morgen. Har lyst å legge ut bilde på facebook, men lurte på om jeg skulle legge ut bilde av henne eller av henne og meg? Et nå og et når hun var liten. Hva ville dere tatt? Alene eller meg og henne?



Anonymous poster hash: 86a9c...bdc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alene slik hun ser ut nå



Anonymous poster hash: d281e...d2c
Skrevet

Flere?



Anonymous poster hash: 86a9c...bdc
Skrevet

Ingen?



Anonymous poster hash: 86a9c...bdc
Skrevet

Er du seriøs?

Skrevet

Ja, hva da? Er det ikke lov å spørre om det?



Anonymous poster hash: 86a9c...bdc
Skrevet

ville ikke lagt ut bilde av barnet mitt på internett, selv om det er bursdag! hvem vet hvor de bildene havner!



Anonymous poster hash: d7088...1df
Skrevet

Kjedelig å legge ut innlegg å ikke få sva.



Anonymous poster hash: 86a9c...bdc
Skrevet

Joda, er bare sjelden man ser noen som er så opptatte av å få svar på noe såpass trivielt. 

 

Hvis hun ellers synes det er ok at du legger ut bilde: Alene sånn som hun er nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...