Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Jenta mi har bursdag i morgen. Har lyst å legge ut bilde på facebook, men lurte på om jeg skulle legge ut bilde av henne eller av henne og meg? Et nå og et når hun var liten. Hva ville dere tatt? Alene eller meg og henne? Anonymous poster hash: 86a9c...bdc
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Alene slik hun ser ut nå Anonymous poster hash: d281e...d2c
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Ja, hva da? Er det ikke lov å spørre om det? Anonymous poster hash: 86a9c...bdc
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #7 Skrevet 2. juni 2015 ville ikke lagt ut bilde av barnet mitt på internett, selv om det er bursdag! hvem vet hvor de bildene havner! Anonymous poster hash: d7088...1df
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #8 Skrevet 2. juni 2015 Kjedelig å legge ut innlegg å ikke få sva. Anonymous poster hash: 86a9c...bdc
Fandens Oldemor Skrevet 2. juni 2015 #9 Skrevet 2. juni 2015 Joda, er bare sjelden man ser noen som er så opptatte av å få svar på noe såpass trivielt. Hvis hun ellers synes det er ok at du legger ut bilde: Alene sånn som hun er nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå