Gå til innhold

Faren til katten din

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du sett han? Er han i en norsk dyrehage?

Anonymous poster hash: 11e97...ef5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt. Mener den biologiske faren 😊

Skrevet

Nei, men en gang kjørte jeg til høyre i rundkjøringa.

Og potetmosen lå i skapet.

Men det gjorde ikke noe, for bestemor bor i Drammen.

Anonymous poster hash: f0fbb...f1a

Skrevet

Han er ikke i dyrehagen men i barnehagen av alle steder. Der skifter han bleier på de over 6 år mens han synger musevisa.

Skrevet

Hvorfor svare så tullete? Jeg lurer bare. Er det vanlig for katter å ligne på sin far for eksempel

Skrevet

Spiller ingen rolle, for det sitter en lama i treet og spiller gitar mens Julenissen styrter pils. Heldigvis er kjøleskapet rosa, så da blir klokken kun 4.

Bestefar hilser!

Anonymous poster hash: 00fc2...8a8

Skrevet

Faren til katten min var høy og mørk og ganske bredskuldret. Han har dessverre gått bort, men jeg rakk heldigvis å bli kjent med han. Katten min er liten, smalskuldret og lys.. Ingen likhet mellom dem.. moren har jeg imidlertid aldri sett. Katten min og moren hadde store konflikter og hadde brutt kontakten før han flyttet inn hos meg.....

Anonymous poster hash: def3e...064

Gjest Pusikatt
Skrevet

Det var et underlig spørsmål. Men hvis du lurer på om katten min ligner faren sin, så vet jeg ikke, for mora var en tøs, så jeg har altså en gatemix. Og det er da ingen som har katter i dyrehage?

Skrevet

Det var et underlig spørsmål. Men hvis du lurer på om katten min ligner faren sin, så vet jeg ikke, for mora var en tøs, så jeg har altså en gatemix. Og det er da ingen som har katter i dyrehage?

Faren til katter er jo ikke katter, de er tigere. Og tigere finnes i dyrehager :)

Skrevet

Faren til katter er jo ikke katter, de er tigere. Og tigere finnes i dyrehager :)

Ja du har så rett, tigre utgjør stor fare for katter 😂

Anonymous poster hash: 241d0...87a

Skrevet

Ja du har så rett, tigre utgjør stor fare for katter 😂

Ikke sånn fare. Men faren til kattene. Pappaen. The daddy :)

Skrevet

nei, men onklene er der. gaupene :)

har to maine coon gutter, og de ligner gauper ;)

Skrevet

Nei ikke personlig men ifølge min bestemor så var han en playboy og rundbrenner ikke betalte han bidrag heller, så det er nok best at han er borte fra familien.

Skrevet

Ja du har så rett, tigre utgjør stor fare for katter

Ikke sånn fare. Men faren til kattene. Pappaen. The daddy :)

Bra rettsvesenet er på plass og tar den mulige voldelige faren og setter ham i en ZOO. Håper barnevernet har tatt over omsorgen!

Anonymous poster hash: 3e531...b4f

Skrevet

Han er fra Burfjord. Tror han er nabo til foreldrene til Carina Olset.

Anonymous poster hash: aca8e...0b0
Skrevet

Oh hiiieeelll no!

He ain't no baby daddy!

Bitch, you betta get you shit togetha!

Anonymous poster hash: f0fbb...f1a

Skrevet

Faren til katten min er en drittsekk. Han kom (bokstavelig talt), og gikk.

Katten min har heldigvis arvet hans utseende, men noe mer enn det vet jeg ikke. Han oppga heller ikke noe bostedsadresse, så vi får ikke barnebidrag.

Anonymous poster hash: 48856...8de

Skrevet

Noen ganger hører jeg han gaule utenfor vinduene. For en Romeo.

Anonymous poster hash: d15ae...bfd

Skrevet

Haha herregud jeg ler så jeg griner og vet ikke hva jeg skal tro.

Anonymous poster hash: 63aaa...e48

Skrevet

Faren til katten min eies av eksen til mannen min. Katten min er egentlig min stekatt, kan man si. Vi krangler ganske mye om det, hvem som er mammaen til katten. Uansett, den jævla eksen og faren til katten har jeg sett mange ganger ja. De likner ikke på katten min.

Anonymous poster hash: 4ca22...1f8

Skrevet

Pappaen til katten min er en hore og er nå i Brasil for å hore fra seg. Katten min har mange halvsøsken med andre ord. Mange i Brasil blant annet.

Skrevet

Jeg har dessverre ingen katt, men jeg har i følge mannen min en høne, en bever og en mus.

Anonymous poster hash: 20e17...a0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...