Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Idag har vært en drittdag der universet hater meg. På toppen av det hele skulle jeg ta en snus og finner ikke snusboks! Fuck u, universe! Heldigvis er den jævla dagen snart over. Anonymous poster hash: e10bd...f1c
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Huff da! Hva har skjedd? Klem til deg 😊 Anonymous poster hash: 34551...3fe
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Dagen har vært helt helt helt jævlig. Legevakta med hun yngste, pappaen reiste bort på forretning. Alene hjemme med to små, der ene er ganske syk. Redd og bekymret mamma. Anonymous poster hash: 96399...6d8
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Ja en forbanna drittdag. Ville ikke stå opp idag var så trøtt og har vært det o hele dag. Ikke nok med det..satt meg i bilen da jeg skulle hjem og kjørte i en stolpe bak meg og bulket bilen noe veldig. Helt min egen feil men er bare ikke meg selv. Ble avsluttet med time på familievernkontoret som heller ikke gikk så bra. Heldigvis bare 2 timer igjen av dagen. Anonymous poster hash: d7aaf...2e0
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Hatt en drittnatt, bokstavelig talt. Mensen er rett rundt hjørnet og da fant kroppen ut at kl. 1 i natt skulle ryggen tømmes. Så da ble det pissing med rævva. Så null søvn og ring of fire, helt føkkings herlig! Anonymous poster hash: 0e5f9...959
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Ja, min aller kjæreste mormor døde i dag av kreft.. Så det har i høyeste grad vert en drittdag :-( Anonymous poster hash: 799e2...901
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #7 Skrevet 2. juni 2015 Ja, min aller kjæreste mormor døde i dag av kreft.. Så det har i høyeste grad vert en drittdag :-( Anonymous poster hash: 799e2...901 Klem til deg! Opplevde det samme i fjor. Mens jeg var høygravid. (I uke 36) Anonymous poster hash: e10bd...f1c
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #8 Skrevet 2. juni 2015 Idag har vært en drittdag der universet hater meg. På toppen av det hele skulle jeg ta en snus og finner ikke snusboks! Fuck u, universe! Heldigvis er den jævla dagen snart over. Anonymous poster hash: e10bd...f1c Har hatt en Drittdag.Beg i morges da begge snuppene slo seg vrange,og måtte gi beskjed 7ganger til tenåringen min måtte stå opp.Ræva humør på jobb hvor jeg ikke smilte .Heldigvis ble kvelden litt bedre. Anonymous poster hash: 13a76...0e1
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #9 Skrevet 2. juni 2015 Hatt en drittnatt, bokstavelig talt. Mensen er rett rundt hjørnet og da fant kroppen ut at kl. 1 i natt skulle ryggen tømmes. Så da ble det pissing med rævva. Så null søvn og ring of fire, helt føkkings herlig! Anonymous poster hash: 0e5f9...959 Aahaha, du høres ut som du kunne vært min bff!😄 Anonymous poster hash: d219a...929
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #10 Skrevet 2. juni 2015 En grusom dag, men ble heldigvis avsluttet med et nydelig kompliment fra 3 åringen. Det trengtes akkurat i dag! Anonymous poster hash: 22bf5...415
umuligejulie Skrevet 2. juni 2015 #11 Skrevet 2. juni 2015 Jeg har betennelse i visdomstann og syk baby som ikke sover. Satanigatan!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #12 Skrevet 2. juni 2015 Hatt en drittnatt, bokstavelig talt. Mensen er rett rundt hjørnet og da fant kroppen ut at kl. 1 i natt skulle ryggen tømmes. Så da ble det pissing med rævva. Så null søvn og ring of fire, helt føkkings herlig! Anonymous poster hash: 0e5f9...959 Aahaha, du høres ut som du kunne vært min bff!😄 Anonymous poster hash: d219a...929 😄 Anonymous poster hash: 0e5f9...959
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #13 Skrevet 2. juni 2015 Ja har også en drittdag. Innlagt på sykehus igjen pga alvorlig sykdom. Merker på legene at de er mer bekymrer enn det de sier. Anonymous poster hash: 8de16...426
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #14 Skrevet 2. juni 2015 Det kan ikke måle seg med noen av de utfordringene en del av dere har , med alvorlig sykdom, død og syke barn. Men jeg hadde en dritt dag pga en sjef som er drittlei av jobben sin og som snakker negativt om alt hele tiden. Egentlig er de ikke bare i dag alt i forbindelse med jobb er dritt.. Det har besvart ganske lenge, men nå kjenner je snart grensa mi er nådd.. Orker ikke mer negativitet, men søker jobber og håper jeg kan komme meg bort!! Anonymous poster hash: a5b2e...5f2
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #15 Skrevet 2. juni 2015 Har faktisk hatt en ok i et ellers eneste langt drittår! Anonymous poster hash: 46ea3...369
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå