Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Venter snart min første, som blir å ligge på vårt rom i sprinkelseng i starten. Har tenkt litt på dette med amming om natten. Ser veldig greit ut å bare gjøre det i sengen, men jeg har en mann som stort sett alltid ligger over på min side, og som også er veldig brå i søvne. I tillegg skal han opp i 5 tiden for å gå på jobb... Anonymous poster hash: d5401...23a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 I sengen. Mannen henter og bringer opptil 3 ganger pr natt. Står likevel opp kl 7 med to eldre barn. Du kan nå sette inn en god Lenestol med noen ekstra puter i. Anonymous poster hash: 25da7...cb7
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Jeg har ammet i senga. 😊 dratt frem puppen og sovet videre mens babyen spiste. Fryktelig praktisk. 😊 Anonymous poster hash: 6990f...f95
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Takk for svar. Er liksom det jeg har sett for meg selv. Kan tenke meg at det fort blir kaldt med en stol. Jeg er så lat om natten at jeg gidde ikke kle på meg heller. Blir nok å gå for sengen, ja Anonymous poster hash: d5401...23a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Liggende i senga! Amminga tar ofte lang tid når de er små, så ville slappe best mulig av om natten Anonymous poster hash: ee8ab...775
Salla Skrevet 2. juni 2015 #7 Skrevet 2. juni 2015 De første par ukene gikk jeg på stua da det var så kronglete i senga, men etter 1 mnd ble jeg sittende i senga. Liggende tør jeg ikke i frykt for å sovne eller at mannen ruller over e.l.
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. juni 2015 #8 Skrevet 2. juni 2015 (endret) Jag ammet sittende i senga. Om vinteren hev jeg på meg morgenkåpa om jeg gadd. Endret 2. juni 2015 av moota m storebror&lillebror
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #9 Skrevet 2. juni 2015 Enten sittende på sengekanten eller liggende i senga. I senga blir lettere når babyen blir litt eldre, er liksom så 'uhåndterlig ' som nyfødt. . Anonymous poster hash: b98b4...4e4
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #10 Skrevet 2. juni 2015 Enten sittende på sengekanten eller liggende i senga. I senga blir lettere når babyen blir litt eldre, er liksom så 'uhåndterlig ' som nyfødt. . Anonymous poster hash: b98b4...4e4 Og baby har et tynt ullpledd rundt seg. Blir fort kalde. Anonymous poster hash: b98b4...4e4
LivetErEnLek Skrevet 2. juni 2015 #11 Skrevet 2. juni 2015 Jeg ammer ikke, men gir flaske. Tar alltid med meg barnet ut i stua. Blir jeg liggende i senga, så sovner jeg og det gjør babyen også, før han er mett, så da er det pån igjen en times tid senere. Sitter derfor i sofaen og har på tv uten lyd slik at han får spist hele flaska og rapa skikkelig før jeg legger han igjen. Mannen min gjør det samme. Hiver bare på meg en morgenkåpe, ikke noe stress ☺
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #12 Skrevet 2. juni 2015 Samsover, så snur meg bare mot barnet og ruller ut puppene (har nattammet i tre år nå). Anonymous poster hash: 3cdd2...191
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #13 Skrevet 2. juni 2015 Ammer liggende i senga. Pappan til barnet sover tungt ved siden av. Anonymous poster hash: ec17f...0eb
Lille krøll Skrevet 2. juni 2015 #14 Skrevet 2. juni 2015 Måtte ut i stuen av flere anledninger. 1. Det var alt for mørkt på soverommet, så ikke ungen. Kunne ikke skru på lyset pga mann som våknet av det og skulle stå opp i 5tiden. 2. Jeg våknet mange ganger etter amming og var redd jeg hadde lagt henne feil sted eller glemt å legge henne skikkelig. Pga disse anledningene ble min søvn bedre mellom ammingen om jeg gikk ut i stuen. Dro et pledd over beina og rundt jenta.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #15 Skrevet 2. juni 2015 I senga. Alltid samsovet fra de var nyfødte. Mannen sov på gjesterommet. Deilig for alle parter. Anonymous poster hash: 2720b...2f9
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #16 Skrevet 2. juni 2015 Samsovet og ammet alle mine barn liggende i senga, fra nyfødt til ca 16 mnd. Var knapt våken for å amme, hverken jeg eller baby måtte opp av senga og den varme dyna. Koselig, nært og trygt å ligge tett inntil baby Anonymous poster hash: 90192...55e
Isola&Lille+julegave Skrevet 2. juni 2015 #17 Skrevet 2. juni 2015 Ammet liggende/sittende i sengen. Hadde barnesengen helt inntil min, så det var enkelt å få de oppi sengen og ned igjen. Klarte ikke sove før babyen var i singelen seng. Angst for samsoving og å legge meg oppå baby! :S
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #18 Skrevet 2. juni 2015 Ammet sittende den første tiden, da sov baby i babynest mellom hodeputene våre. Etterhvert som hun ble eldre ammet jeg liggende og hun lå siden av meg hele natten. Våknet noen ganger av at hun hadde forsynt seg selv, haha, veldig praktisk! Anonymous poster hash: db546...ca9
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #19 Skrevet 2. juni 2015 Ammet i senga, så fikk jeg sove videre :-) Mannen min var også brå om natten, men han lærte etterhvert. Anonymous poster hash: e6634...56a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #20 Skrevet 2. juni 2015 Ammet sittende den første tiden, da sov baby i babynest mellom hodeputene våre. Etterhvert som hun ble eldre ammet jeg liggende og hun lå siden av meg hele natten. Våknet noen ganger av at hun hadde forsynt seg selv, haha, veldig praktisk! Anonymous poster hash: db546...ca9 Haha! Det tok et par ganger før jeg skjønte hva som skjedde "der nede", her iallefall!😂 Anonymous poster hash: e6634...56a
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #21 Skrevet 3. juni 2015 Ammet sittende den første tiden, da sov baby i babynest mellom hodeputene våre. Etterhvert som hun ble eldre ammet jeg liggende og hun lå siden av meg hele natten. Våknet noen ganger av at hun hadde forsynt seg selv, haha, veldig praktisk!Anonymous poster hash: db546...ca9 Haha! Det tok et par ganger før jeg skjønte hva som skjedde "der nede", her iallefall!Anonymous poster hash: e6634...56a Husker en liten 6-månedsfyr som lagde blå sugemerker på utsatte steder (på siden av brystknoppen, eller på tilfeldige fleskevalker, over alt hvor han fikk tak!) Anonymous poster hash: 15d92...fb6
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #22 Skrevet 3. juni 2015 Jeg hadde en stol ved siden av sengen der jeg ammet. Satt ikke godt i senga og klarte ikke helt å amme liggende. Dere som ammer liggende hvor barnet forsyner seg selv, får de tatt fra begge brystene da? Jeg følte at hun kun fikk tak i det ene (som lå nederst). Anonymous poster hash: 57bc4...207
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #23 Skrevet 3. juni 2015 Jeg hadde en stol ved siden av sengen der jeg ammet. Satt ikke godt i senga og klarte ikke helt å amme liggende. Dere som ammer liggende hvor barnet forsyner seg selv, får de tatt fra begge brystene da? Jeg følte at hun kun fikk tak i det ene (som lå nederst). Anonymous poster hash: 57bc4...207 Jeg har alltid kun ammet en pupp pr måltid. Så legger meg bare på andre siden av barnet når det andre puppens tur. Noen ganger kryper jeg over barnet, andre ganger løfter jeg barnet over meg. Avhengig av hvem som er trøttest i øyeblikket. 😊 Anonymous poster hash: 6990f...f95
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #24 Skrevet 3. juni 2015 Ammer liggende i senga, jeg og baby samsover. Pappa'n sover på gjesterom Funker flott for alle parter!! Anonymous poster hash: a5205...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå