Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 ...hvor har dere sex? Anonymous poster hash: 20120...11a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Er alenemamma så det er dårlig stelt med sirkus i underteltet Anonymous poster hash: f1f98...f75
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Har samsovet med alle mine tre, deres to første leveår. Alle har blitt lagt i egen seng om kvelden, sprinkelseng ved siden av vår seng til å begynne med, siden vi stort sett har sex om kvelden, har dette vært før barna har våknet for så å komme opp i vår seng... det var mye rolig sex i mørket under dyna da.... Anonymous poster hash: e4095...f04
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 I resten av huset. 😊 Anonymous poster hash: 94d24...622
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 På sofaen 😂 Anonymous poster hash: 7bcc2...378
Mamma_til_2 Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 De blir lagt i sine senger når vi legger oss.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #7 Skrevet 2. juni 2015 Takk for svar 😄 Anonymous poster hash: 20120...11a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #8 Skrevet 2. juni 2015 Sofaen stort sett. Ellers lager vi oss "seng" på stuegulvet. Anonymous poster hash: 3dab4...a86
Kathrine. Skrevet 2. juni 2015 #9 Skrevet 2. juni 2015 I senga. Ungene kjem luskende inn etter vi er sovna.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #10 Skrevet 2. juni 2015 på gjesterommet Anonymous poster hash: 69d42...b7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå