Gå til innhold

Blir så trist og lei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, jeg vet jeg har noen kg for mye, men det er vanskelig å bli kvitt det i en travel hverdag.

Var å leverte noe hos samboeren til min mor, og kommentaren han kom med gikk innpå meg. Han sa: så tjukk du er blitt, venter du tvillinger eller?

Det er ikke første gang han sier sånn. En gang var da jeg var i den mest sårbare perioden, 13-14 år. Han henta seg en flaske cola og et glass, spurte om jeg kunne få et glass. Nei, de som veier over 50 kg får ikke cola i dette hus.

Det har hengt ved meg nå i 20 år. Og jeg sulter meg selv i perioder for å få kontroll over meg selv.

Jeg har født 3 barn, så kroppen min er ikke som den var.. men jeg kjenner det går innpå :(

Et lite syteinnlegg fra en litt lei jente...

Anonymous poster hash: 21773...15f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at han hadde nok også hatt noen kg ekstra etter 3 barn, men ettersom de(menn) ikke fysisk hadde taklet det et svangerskap innebærer så vet han ikke så mye om den saken. Makan til dust

Anonymous poster hash: f8cee...05a

Skrevet

Overse drittsekken! Du er fin nok som du er. Ikke tenk tall (kg) når det gjelder kroppen din, men tenk trivsel og helse. Får du i deg nok næring sånn at kroppen din er frisk? Og hodet skal henge med, husk på det. Et vakkert smil som når øynene veier opp for -mange- kilo!

God klem til deg. Fra ei med masse kropp og et lurt smil

Anonymous poster hash: 56983...e24

Skrevet

Neste gong han kjem med ein kommentar seier du at det er betre å vere "tjukk i kroppen enn tjukk i hovudet" eller noko sånt. Ellers forstår eg godt at du blir lei deg. Kanskje du skal nemne det for mora di så kan ho ta seg ein prat med han. Unødvendig av vaksne mannfolk å ha så dårleg folkeskikk.

Skrevet

Så gode dere er 💜

Det nytter ikke si noe til mamma, hun blir totalt overkjørt av fyren.

Han er ikke noe glansbilde selv heller når det gjelder vekt, og det vet han.

Men fy fader som det sårer når jeg vet jeg kan godt gå ned 10 kg. Og jeg hadde nettopp spist å og jeg blir veldig oppblåst av mat :(

Skal jaggu vise fyren jeg! Heldigvis har jeg en samboer som elsker meg som jeg er :)

Hi

Anonymous poster hash: 21773...15f

Skrevet

Så han veier selv under 50 kg da eller? For en mega dust :(

Ikke bry deg ( skjønner at det er vanskelig)

Klem til deg

Anonymous poster hash: d76c1...c4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...