Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Jeg er veldig ulykkelig i parforholdet mitt og vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg skulle så gjerne ønske jeg klarte å elske mannen min, men det går ikke. Etter en lang og strevsom periode er jeg ikke en gang sikker på at jeg liker han som person lengre. Vi fungerer i hverdagen, fungerer godt sammen med barna men har ikke noe til felles lengre. Vi snakker knapt til hverandre og da er det kritikk av noe som ikke er gjort eller noe som burde vært gjort bedre. Han klarer ikke å glede seg over mine prestasjoner og jeg klarer ikke å gi han komplimenter eller fysisk oppmerksomhet lengre, det er helt tomt inni meg. Vi har perioder hvor vi begge prøver og det blir bedre en stund, men de siste to årene har vært et slit med så mange utfordringer at vi aldri rekker å komme ovenpå. Uplanlagt graviditet, tungt svangerskap, fødsel med komplikasjoner, sykt barn, mannen mistet jobben pga nedbemanning så den økonomiske situasjonen er vanskelig ++ Flere ganger har vi satt oss ned og pratet om hva som mangler, hva vi bør gjøre for å forbedre situasjonen og da har vi fått en liten opptur. Men for hver gang nedturen kommer igjen mister jeg håpet. Og nå er det nesten tomt. Jeg skulle så gjerne ha trodd at vi kunne klart det men nå venter jeg egentlig bare på slutten. Da er det nesten mer smertefullt at han er så fantastisk stødig på at han elsker meg og er overbevist om at vi kommer til å få det fint igjen når vi får på plass alle problemene rundt oss. Trenger sårt å snakke med noen som kanskje kan hjelpe meg/oss. Men vet ikke om jeg burde dratt alene eller at vi drar sammen? Det som er vanskeligst for meg er jo at jeg ikke elsker han lengre, og jeg tror han blir helt knust om han hører det. Er det mulig å finne følelsene igjen? Noen som har god erfaring med terapi? Uff, dette ble litt langt men har ingen andre plasser å henvende meg akkurat nå. Anonymous poster hash: a13c4...d40
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Ville begynt alene først, så får du hjelp til å sortere tankene dine. Anonymous poster hash: 5e094...66a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Enig med hun over. Ta deg en tur alene først. Det høres ut som du har mye å tenke på, og du bør kanskje få sortert det først før du involverer din dårlige samvittighet ovenfor mannen din. Anonymous poster hash: dea02...eb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå