Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Skulle møte to venner etter jobb kl 17. Hadde jobb til 15. Så ville jeg hjem en tur, dusje også møte dem. Måtte være gjemme igjen kl 19, for da måtte jeg hente eldste datteren min på besøk. Min samboer ble irritert for at jeg ville bruke bilen en ekstra gang "unødvendig" for han skal på trening nå i kveld.. Bussen her går sjelden, og det striregna. Mitt sosiale liv er visst ikke så viktig etter vi fikk barn for et år siden, men han drar på trening i hist og pist og blir irritert hvis han ikke kommer seg. Så ble han irritert på meg fordi jeg ble skuffet over at jeg må gi avkall på planer, fordi jeg fremstilte han som en dårlig kjæreste. Og jeg måtte da si unnskyld i bilen!!!!!!! Selvom det var meg som var skuffet fordi at det er jeg som måtte drite i mine planer. Drittlei at han alltid gjør seg til offeret! Helvete heller. Anonymous poster hash: 8ca4e...12f
Tjofsen Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Han har ikke noe å være sur for. Høres ut som han får mye mer "fri" enn deg. Kanskje du også skulle dra ut på trening i tide og utide, så får han se hvordan det er å være hjemme.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Den urimelige her virker å være mannen. Du må stille krav til ham, vis ham hvor mye egentid han har og hvor lite du har. Så må dere bli enige om at begge har like mye rett til å gjøre ting utenom hjemmet og finne en måte å fordele det på. Familievernkontoret før ting blir verre er sikkert en god ide... Anonymous poster hash: 1e33e...bb5
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Det der hadde jeg aldri funnet meg i om det er slik du fremstiller det her. Ikke hadde jeg bedt om unnskyldning heller! Makan! Anonymous poster hash: 09efb...e02
Eeniemeenie Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Jeg er så helvetes lei. Jeg har fri i morgen og drar da på besøk på dagtid. Med en aktiv ett åring drassende med meg. Litt av en egentid? Når jeg har "fri" fra unger jobber jeg! Dør etter en husmorferie..! Her drar han på treninger og prater om fremtidige firmaturer til høsten! Jeg er nesten på gråten. Men sier jeg det til han fremstiller jeg han jo spm en dårlig kjæreste og en dårlig far (han er en fø
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Herlighet, hvorfor tillater du dette? Jeg hadde gitt en god faen i hans behov for å trene idag.
Eeniemeenie Skrevet 2. juni 2015 #7 Skrevet 2. juni 2015 Anonym knapp røk! Whatever. Han er en flink far, men jeg er dødslei og sliten.
Eeniemeenie Skrevet 2. juni 2015 #8 Skrevet 2. juni 2015 Herlighet, hvorfor tillater du dette? Jeg hadde gitt en god faen i hans behov for å trene idag. Han har jo livsviktige fotballkamper snart må du skjønne.
Kathrine. Skrevet 2. juni 2015 #9 Skrevet 2. juni 2015 Men fikk du Ikkje truffet vennene dine idag. Skjønte Ikkje helt.
Eeniemeenie Skrevet 2. juni 2015 #10 Skrevet 2. juni 2015 Nei, har ikke truffet dem idag! Må som sagt ta det i morgen med ungen på slep. Og for Guds skyld når han ikke har planer. Jeg kunne idag og de kunne idag, men fikk ikke "lov" å ta bilen idag fra han. Kan i morgen, men da med unge på slep på dagtid da de har turnusjobb. Torsdag jobber jeg selv. Fredag har han trening. Lørdag har jeg jobb. Det er vanskelig å finne tidspunkt som passer for alle!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #11 Skrevet 2. juni 2015 Hadde driti en lang marsj i det og tatt bilen. Eller er det bare hans bil eller bare han som bestemmer / betaler for bilen? Anonymous poster hash: 21c09...65a
Eeniemeenie Skrevet 2. juni 2015 #12 Skrevet 2. juni 2015 Nei, jeg kjører den mer enn han. Betaler halvparten da vi har så godt som felles økonomi og tjener ca det samme. Så har han gått rundt her som en idiot og lurt på hvorfor jeg er sur og stille, og har vært der siden konflikten oppsto. Lurte på om det var fordi jeg hadde hatt en lang dag. Jævla mannfolk.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #13 Skrevet 2. juni 2015 Nei, jeg kjører den mer enn han. Betaler halvparten da vi har så godt som felles økonomi og tjener ca det samme. Så har han gått rundt her som en idiot og lurt på hvorfor jeg er sur og stille, og har vært der siden konflikten oppsto. Lurte på om det var fordi jeg hadde hatt en lang dag. Jævla mannfolk. Ta deg et langt og varmt bad. Skjem deg selv bort med dyre kremer og lukt. Legg deg under en varm dyne og kos deg. La surpompen sitte i stuen. Anonymous poster hash: 59f95...b13
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #15 Skrevet 2. juni 2015 Nei, jeg kjører den mer enn han. Betaler halvparten da vi har så godt som felles økonomi og tjener ca det samme. Så har han gått rundt her som en idiot og lurt på hvorfor jeg er sur og stille, og har vært der siden konflikten oppsto. Lurte på om det var fordi jeg hadde hatt en lang dag. Jævla mannfolk. Så hvorfor ar du han bestemme? Han bestemmer det du lar ham bestemme..... Sier ikke det for å være kjip, men stå opp for deg selv, si at dine ting er like viktig som hans og at han ikke kan alene bestemme! Anonymous poster hash: 21c09...65a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #16 Skrevet 2. juni 2015 Han er reist på trening, er alene uansett. Da bruker du kveldens alenetid til å legge en plan på hvordan dere kan få det bedre. Sett opp ukeoversikter hvor mye du og han jobber, hvor mye dere gjør hjemme, hvor mye egentid dere begge har. Spør ham hvordan han mener dere kan fordele mulighetene bedre for dere begge. Kan han f.eks. legge noe av treningen sin til før jobb (ja, dritt å stå opp og trene så tidlig, men da får han i hvert fall trent de dagene han ellers må ta sitt ansvar hjemme og ev. dere har tid sammen)? Hvordan ser du for deg at utfordringene dere imellom kan løses? Det er viktig at dere tar utgangspunkt i at dere er et par og en familie og dermed jobber for at alle skal ha det bra. Så ser dere hva hverdagene deres tillater av aktiviteter for hver av dere. Viktig at dette ikke blir en kamp om hvem som til en hver tid skal ha egentid og "rettferdig" fordeling, men at dere finner ordninger hvor dere både har tid til hverandre og tid til andre aktiviteter. Kommer dere ikke til en ordning som fungerer så be om hjelp på familievernkontoret før problemene blir enda større, da kan det bli vanskelig å reparere... Anonymous poster hash: 1e33e...bb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå