Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Hva skal jeg gjøre? Er så fortvilet og rådvill det er bare mot søsken. Føler vi har prøvd alt. Det er ikke noe sinne eller aggresjon i bildet. Men h*n slår når h*n er frustrert eller ikke får viljen sin. Får aldri igjen av søsken. Har pratet og pratet om det daglig det siste året. Nå føler jeg meg som en mislykket mor og det klikker for meg snart. Anonymous poster hash: a6518...3ac
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Ofte når man prater med barn, så får de med seg de første 10%. De neste 90% preller av fordi det blir mye snakk. Ofte er korte, greie beskjeder det beste. Eks.: Barnet slår. Mor reagerer og sier "her i dette huset slår vi IKKE" og setter ungen i gangen. Funker bra Anonymous poster hash: 1a18e...c8f
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Takk for tips. Jeg føler jeg er så himla tydelig. er stort sett kortfattet, men har prøvd å bruke lenger tid på å forklare når jeg ikke har nådd frem. Droppe det bare da kanskje. Men jeg er konsekvent og tydelig på at det ikke er greit. Setter barnet til siden så det ikke får delta i leken mer i noen få minutter. Men har holdt på i over ett år nå, blir aldri bedring "( Anonymous poster hash: a6518...3ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå