Marriet Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Hamburger og is idag Til vanlig bruker jeg å spise et par knekkebrød med brie og en kopp te
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Baileys og kaffe Anonymous poster hash: 63066...1c5
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Et granateple (spiser frøene som snacks) og en kopp te 😊 Anonymous poster hash: 25545...59c
Leirha Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 2 skiver med egg, salat, agurk og tomat, 1 skive med nugatti og 1 glass melk.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #8 Skrevet 2. juni 2015 Pannekaker.. Anonymous poster hash: 21833...7f7
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #9 Skrevet 2. juni 2015 Skal ha barneselskap i morgen og har pakket godteposer, så jeg spiste det som ble til overs..... Anonymous poster hash: 9af97...3dd
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #10 Skrevet 2. juni 2015 Her gikk det brått ei halv plate mørk sjokolade og en boks tropisk frukt Anonymous poster hash: 591f1...018
februarprins2013 Skrevet 2. juni 2015 #11 Skrevet 2. juni 2015 litt mørk sjokolade,cola zero og baby gulerotter
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #14 Skrevet 2. juni 2015 Her blir det ei korg jordbær kuttet opp sammen med en banan, og vaniljesaus og topping på Anonymous poster hash: 194dc...69e
Virginia. Skrevet 2. juni 2015 #15 Skrevet 2. juni 2015 Laks med sesamfrø, nudler, aspargesbønner og asiatisk saus til middag i dag. Og da har vi unnet oss vafler til kvelds.
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. juni 2015 #16 Skrevet 2. juni 2015 Jeg tok litt mer av lavkarbopizzaen som jeg hadde til middag
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #18 Skrevet 2. juni 2015 Den eneste som får kveldsmat er 10-åringen. Vi spiser middag klokken 18.00 og spiser ikke mer etter det. Anonymous poster hash: 4c126...b54
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #19 Skrevet 2. juni 2015 Et glass Pepsi Max til Greys Anonymous poster hash: 2a21f...764
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #21 Skrevet 2. juni 2015 Spekemat og eggerøre, men vanligvis bare et par skiver og melk til kvelds:-) Anonymous poster hash: 3e864...074
Mamma.til.en.2013 Skrevet 2. juni 2015 #22 Skrevet 2. juni 2015 Hoppet over kvelds i dag. 8 uker på vei og kvalm som aldri før 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå