Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Har visst en gal eks. Vi har 11 år som samboere bak oss, og 2 barn som vi har 50/50, noe som jeg begynner å innse at ikke er til barnas beste lengre. Saken er den at han har gått til flere av mine familiemedlemmer og venner for å prøve å få informasjon om meg ut av dem. Han nærmest kryssforhører barna hver gang de har vært hos meg, og han sender folk inn på mitt arbeidssted for å sjekke om jeg jobber kveldsskift, noe jeg ikke gjør når barna er hos meg. Dette er en liten plass, og mine kollegaer kan fortelle om en rekke av hans venner og faniliemedlemmer har vært innom når jeg ikke har vært der, jeg ser dem aldri når jeg er der. Var ute og spiste med ei venninne nylig, i en annen kommune, dette visste han uten at det har vært lagt ut på noe offentlig på nettet. Slettet en del av hans venner og familie på Facebook nylig Pga følelsen av at de følger med på meg og rapporterer til han, to dager etter kom han og skjelte meg ut foran barna for at jeg hadde slettet dem. Det er mer, men skriver ikke det her. Er det noe jeg kan gjøre? Føler meg så overvåket. Anonymous poster hash: 83ccb...90e
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Anmeld ham for trakassering! Anonymous poster hash: cd79d...cd8
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Kan jeg det? Jeg mener, jeg har jo ingen beviser. De klarer garantert å bortforklare seg. Har vært i kontakt med politiet nylig, ang en liknende sak når det gjelder han. Han ble oppringt av dem og fikk advarsel. HI Anonymous poster hash: 83ccb...90e
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 det fungerer å anmelde han ja Anonymous poster hash: 87485...783
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Dokumenter alt! Skriv ned klokkeslett, navn, hvem som har sett og hørt hva. Ta vare på og print ut alle sms, mailer osv. Hos politiet kan du få utskrift fra simkortet hvis du har slettet noe. Få alt ned, svart på hvitt, og anmeld! Det er nok av eksempler der ting har gått for langt og fått tragisk utfall fordi man ventet med å anmelde. Anonymous poster hash: ed450...91b
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Kan jeg det? Jeg mener, jeg har jo ingen beviser. De klarer garantert å bortforklare seg. Har vært i kontakt med politiet nylig, ang en liknende sak når det gjelder han. Han ble oppringt av dem og fikk advarsel. HI Anonymous poster hash: 83ccb...90e Flott at du har hatt kontakt med politiet før ang. ham. Vis til tidligere sak og si at han fortsetter å trakassere deg og si at du ønsker å anmelde det. Om politiet ønsker å gi ham enda en advarsel så ville jeg vurdert advokat. Siden du merker at det ikke er bra for barna dine å ha 50/50 samvær så er det sånn sett "bra" at mannen oppfører seg som en idiot med dette, det viser at han ikke er interessert i å samarbeide ordentlig, at han ikke respekterer deg. Så når du er som mest frustrert prøv å tenke positivt på dette, at han ødelegger for seg selv på sikt Anonymous poster hash: cd79d...cd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå