Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Jeg har hatt spiral, men ifølge legen som undersøkte mrg har den falt ut... går det an? Hvordan kan jeg ha unngått å oppdage det?? Jeg er uansett gravid! Jeg har en kronisk sykdom (fikk diagnosen etter siste fødsel) og har nesten ikke energi til de to jeg allerede har.. de er 6 og 3 år.. Problemet er at mannen er helt fra seg. Han synes det er uaktuelt å ta abort.. men, det er jo ikke han som må gå med dette i ni måneder.. og selv om han Gjør mer enn sin andel av både husarbeid og oppfølging av barn kjenner jeg pr. nå at belastningen allerede er på grensen til for stor for meg. Jeg er periodevis sykmeldt fra jobb og alt bare skriker inni meg at dette går ikke.. Samtidig er jeg redd en abort ville skade forholdet mellom oss (med tanke på hans holdning til det) og tanken på å være alene med barna er langt fra lystig mtp min variable helse.. Hva gjør jeg??! Anonymous poster hash: 642d9...a57
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Det går an ja... Spesielt dersom du har hatt kraftig diaré el.l. Hva du skal gjøre?? Nei, det må du dessverre kjenne etter selv.... Hva du kan leve med videre... Anonymous poster hash: 02371...ed6
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Du setter deg ned og snakker med mannen. Har han noen forståelse for hvor tung graviditeten vil bli for deg? Er han innforstått med at han vil måtte ha hovedansvaret for både barn og hus? I tillegg til jobb? Og så får han bestille time til å sterilisere seg. Anonymous poster hash: a8cd4...731
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Du må ta det valget som er lettest (er minst vanskelig) å leve med. Håper det ordner seg. Anonymous poster hash: 2e9ab...905
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Hvor langt er du på vei? Du får snakke med mannen din om han har realistisk syn på hvordan gjennomføre det, vurderer du det? Så burde du ta en prat med lege. Lykke til uansett hva du velger:) Anonymous poster hash: a23b9...bda
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Jeg har hatt spiral, men ifølge legen som undersøkte mrg har den falt ut... går det an? Hvordan kan jeg ha unngått å oppdage det?? Jeg er uansett gravid! Jeg har en kronisk sykdom (fikk diagnosen etter siste fødsel) og har nesten ikke energi til de to jeg allerede har.. de er 6 og 3 år.. Problemet er at mannen er helt fra seg. Han synes det er uaktuelt å ta abort.. men, det er jo ikke han som må gå med dette i ni måneder.. og selv om han Gjør mer enn sin andel av både husarbeid og oppfølging av barn kjenner jeg pr. nå at belastningen allerede er på grensen til for stor for meg. Jeg er periodevis sykmeldt fra jobb og alt bare skriker inni meg at dette går ikke.. Samtidig er jeg redd en abort ville skade forholdet mellom oss (med tanke på hans holdning til det) og tanken på å være alene med barna er langt fra lystig mtp min variable helse.. Hva gjør jeg??! Anonymous poster hash: 642d9...a57 Nå svarer jeg ikke på det du spør om, men du bør få time til ultralyd for å se om de finner spiralen. Det er faktisk ganske vanlig at de flytter på seg, og noen ender faktisk opp i buken. Min flyttet på seg, og jeg ble gravid. Anonymous poster hash: d201e...ddd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå