Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Må dessverre si nei til det! Liker laaange (høye menn) flate mager (trenger ikke være sixpack), smale hofter og brede skuldre Men mange andre menn kan ha et sexy smil, sexy øyne eller sexy væremåte. Men ser vi KUN på kropp, så nei Anonymous poster hash: 024f2...ab6
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Ikke pappakroppen generelt, men min manns pappakropp er det. 😍👍 Anonymous poster hash: c5dc4...88e
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Synes det er utrolig barnslig og blir flau av hele pappakropphysteriet. Nei, jeg synes ikke det er fint med menn som ikke prioriterer helsa si. Når du har ansvaret for andre enn deg selv, så i det minste ta vare på det kjæreste du har ved å holde deg i form for dine kjære.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Jeg elsker bamse menn. Men de skal være høye, kraftige bygd over det hele, så en kosemage. Gjerne brunt hår og litt skjeggvekst. Anonymous poster hash: 74f7a...518
kristinehufine Skrevet 2. juni 2015 #7 Skrevet 2. juni 2015 Jeg syns generelt ikke lubne menn er det mest tiltrekkende. Men min er lubben og jeg elsker han. Jeg er også lubben. Må likevel si at jeg ikke hadde snudd meg etter en typisk pappakropp på stranda!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #9 Skrevet 2. juni 2015 Nei, jeg synes man plikter å ta vare på helsen sin, og den kampanjen virker å oppmuntre det motsatte. Det er så dumt når alt skal fokuseres på utseende. Hadde man vridd det og snakket om ansvar for egen helse tror jeg man hadde kommet lenger. Anonymous poster hash: 2198a...086
Virginia. Skrevet 2. juni 2015 #10 Skrevet 2. juni 2015 (endret) "Pappakroppen" er ikke nødvendigvis verken usunn eller utrent, bare litt mer preget av at andre ting enn trening er i fokus . Ja, jeg synes nok pappakroppen er mer sexy enn sixpackkroppen. Endret 2. juni 2015 av Ibsenfrue
JudoMor Skrevet 2. juni 2015 #11 Skrevet 2. juni 2015 Min mann sin syns jæ bare er deilig <3 Skikkelig bamsebjørn <3 og som han sier selv "Jeg er barnevennlig! Ingen skarpe kanter ! ;)"
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #12 Skrevet 2. juni 2015 Bryr meg lite om kropper egentlig. Det er utstrålingen og øynene som jeg legger merke til 😊 altså innafor en viss grense, sykelig fedme er jo noe annet mener jeg. Anonymous poster hash: 676ee...a5b
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #13 Skrevet 2. juni 2015 Nei. Gi meg heller en stram mannskropp uten et gram overflødig fett! Mmmm... 😻 Anonymous poster hash: 60f18...7f2
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 2. juni 2015 #14 Skrevet 2. juni 2015 Nei, ølvom er faktisk ikke sexy i mine øyne. Jeg kan god like en mann med pappakropp hvis jeg liker hele han pga personlighet feks. Men skal man se kun på kropp så er ikke en slik kropp sexy eller sunt.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #15 Skrevet 2. juni 2015 Jeg blir tiltrukket av mennesker, ikke innpakning. Pappakropp er ingen hindring for meg om mannen er en fin fyr. Anonymous poster hash: 4b1bb...4cf
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #16 Skrevet 2. juni 2015 Far til mine barn er tynn og henslengte. Han er født sånn. Han er en aktiv fyr, ingen tvil om det, men han liker øl, chips og mat. Han jogger ikke og har aldri vært på et treningsstudio. Ikke et gram fett, "alle" blodårene ligger uten på musklene, rett under huden og stikker ut dom på en bort builder. Pappa er han, og lever med den kroppen han har. Anonymous poster hash: 3e12f...13a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #17 Skrevet 2. juni 2015 Det virker som om mange har et litt galt inntrykk av hva pappakropp innebærer.... http://www.side2.no/aktuelt/glem-sixpack---na-er-det-pappakroppen-som-gjelder/3422783141.html Anonymous poster hash: 4fbab...38b
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #18 Skrevet 2. juni 2015 Det virker som om mange har et litt galt inntrykk av hva pappakropp innebærer.... http://www.side2.no/aktuelt/glem-sixpack---na-er-det-pappakroppen-som-gjelder/3422783141.html Anonymous poster hash: 4fbab...38b Du siktet kanskje til meg. Det er så meningsløs betegnelse. Min mann er tynn, sente muskulaturen. Det var han før han fikk barn. Han er skapt sånn, han har ikje trent seg sånn. Jeg har aldri vært sylslank eller trent, verken før eller etter jeg fikk barn. Fikk derimot ikke et eneste strekkmerke, eller skrukkete løs hud. Kroppen kom raskt tilbake til normalen. Kroppen er lik med barn, som uten. Jeg er allikevel mamma, og jeg har da selvsagt en mamma kropp. Har ei venninne som er slankere og mer trent enn meg. Hun snakker om mamma kropp. Hun har skrukkete hus, mye strekkmerke rot vil aldri oppleve at midje blir stram igjen. V Anonymous poster hash: 3e12f...13a
Elsker livet Skrevet 2. juni 2015 #19 Skrevet 2. juni 2015 Jeg liker pappakropper. Jeg tenker på det som helt normale kropper, men som ikke passer helt inn i Hollywood-malen. En sexy mannskropp ser jeg på som sterk, noe muskuløs og med litt fett. Vil helst slippe å se sixpacken, så den skal være polstret, men være der allikevel.
februarprins2013 Skrevet 3. juni 2015 #22 Skrevet 3. juni 2015 Nei.. Liker vanlig normal kropp ikke tynn eller tykk
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #23 Skrevet 3. juni 2015 Syns konseptet er idiotisk. Må man få anerkjennelse for absolutt alt? Gjelder både menn og kvinner. Gratulerer du er lat og lubben. Anonymous poster hash: d8b6f...bd2
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #24 Skrevet 3. juni 2015 Syns konseptet er idiotisk. Må man få anerkjennelse for absolutt alt? Gjelder både menn og kvinner. Gratulerer du er lat og lubben. Anonymous poster hash: d8b6f...bd2 Lubne kan være både aktive og trente. Og slanke både utrente og late. En mann med en noenlunde normal kropp og litt pondus som holder seg i aktivitet ved å leke, ta med barna på turer, bygger lekehus i hagen, tar sin del av husarbeidet, nyter dessert og dele en flaske vin i sofaen en lørdag osv, er langt mer attraktivt for meg enn en mann som tar proteinpulver og bruker fritiden sin på trening. Anonymous poster hash: 4fbab...38b
Gjest Me2u Skrevet 3. juni 2015 #25 Skrevet 3. juni 2015 Ikke den pappakroppen som vises i sosiale medier nei. Pappakroppen til mannen min derimot 😍 Veltrent og atletisk ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå