Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 for en tid tilbake kom jeg i kontakt med en bruker her inne, og vi har hatt lange samtaler. Aldri møttes privat. En dag tok denne brukeren kontakt og forklarte at ting ikke sto bra til. vedkommende fortalte om ting de trengte, og jeg sendte avgårde penger og ting til en verdi av nærmere 10.000 kr. Siden den dag har jeg ikke hørt ett pipp fra vedkommende! Ikke så mye som et lite takk engang😔😔 jeg har sjekket at gaven er hentet. Jeg vet det er en risk, men jeg velger å stole på det folk sier. Men det minste jeg burde forvente er vel et lite takk for alt jeg har gitt bort??😔 Det et virkelig ikke mye moro å være snill, når se som mottar ikke orker å sette pris på det dem får! Anonymous poster hash: 7e80d...088
Gjest Antarctica Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Sett det på kontoen for ting man bør legge bak seg. Og hun kan være på lista over folk man ikke gidder ha mer med å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Har du sjekket om brukeren har vært pålogget i ettertid? Det kan jo være at det er noen som bruker forumet aktivt til å tigge penger og ting, og det vil jeg tro administrasjonen ønsker å bli gjort oppmerksom på slik at brukeren(e) får en advarsel, ev. blir utestengt pga. uønsket adferd her inne. Det er ikke i forumets interesse at det skal få dårlig rykte på seg pga. slike, så jeg ville kontaktet adm. og gitt navn på bruker. Anonymous poster hash: 09031...f68
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Er det virkelig noen som sender ting til en verdi av 10.000 kroner til et fremmed menneske? Jeg blir litt sjokkert Anonymous poster hash: 4a64f...dfb
Gjest Antarctica Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Er det virkelig noen som sender ting til en verdi av 10.000 kroner til et fremmed menneske? Jeg blir litt sjokkert Anonymous poster hash: 4a64f...dfb Jeg antar HI mener brukte ting osv, barneklær o.l.? Hvis man regner på hva det kosta som nytt, kan det jo tilsvare 10.000
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Veldig vanskelig å tenke seg til hvem det kan være. Anonymous poster hash: b6c20...fc4
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #7 Skrevet 2. juni 2015 Er det virkelig noen som sender ting til en verdi av 10.000 kroner til et fremmed menneske? Jeg blir litt sjokkert Anonymous poster hash: 4a64f...dfb Jeg sendte brukte ting som vi ikke hadde behov for lengre. Bla Reima dress, Bergans jakke, en Ipod og noe annet småtterier. Anonymous poster hash: 7e80d...088
sug lut Skrevet 2. juni 2015 #8 Skrevet 2. juni 2015 Vel, la det ligge og sett det på konto for god gjerning uansett.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #10 Skrevet 2. juni 2015 Dette får du føre under egen dumskap. Man gir ikke bort ting for å få noe tilbake (ei heller et takk, selv om det er normal skikk) og mest sannsynlig er du blitt lurt. Anonymous poster hash: 5e663...76a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #11 Skrevet 2. juni 2015 Dette får du føre under egen dumskap. Man gir ikke bort ting for å få noe tilbake (ei heller et takk, selv om det er normal skikk) og mest sannsynlig er du blitt lurt. Anonymous poster hash: 5e663...76a Jeg bryr meg ikke om jeg er blitt lurt, det eneste jeg tenker er at jeg synes det er meget spesielt å ikke takke når man får noe fra andre. Samme om det er verdi for 10 kr eller 10.000 kr. Jeg føler mange er blitt for bortskjemte og storforlangende, og tar småting som den største selvfølge uten å takke. Jeg angrer ikke på det jeg ga bort, det hadde nok blitt kastet likevel. Så jeg ser ikke på det som dumskap, men jeg synes det er spesielt at man ber om ting fra fremmede, også gir man ikke ifra seg en lyd etter det. Hi Anonymous poster hash: 7e80d...088
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #12 Skrevet 2. juni 2015 Du har ihvertfall gjort en god gjerning!! Anonymous poster hash: 1ded1...34a
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #13 Skrevet 3. juni 2015 Dette får du føre under egen dumskap. Man gir ikke bort ting for å få noe tilbake (ei heller et takk, selv om det er normal skikk) og mest sannsynlig er du blitt lurt.Anonymous poster hash: 5e663...76a Jeg bryr meg ikke om jeg er blitt lurt, det eneste jeg tenker er at jeg synes det er meget spesielt å ikke takke når man får noe fra andre. Samme om det er verdi for 10 kr eller 10.000 kr.Jeg føler mange er blitt for bortskjemte og storforlangende, og tar småting som den største selvfølge uten å takke. Jeg angrer ikke på det jeg ga bort, det hadde nok blitt kastet likevel. Så jeg ser ikke på det som dumskap, men jeg synes det er spesielt at man ber om ting fra fremmede, også gir man ikke ifra seg en lyd etter det. HiAnonymous poster hash: 7e80d...088 Signerer dette. Anonymous poster hash: 6e828...5ab
soleia Skrevet 3. juni 2015 #14 Skrevet 3. juni 2015 Til og med ein "svindlar" kan ha nok folkeskikk til å takke for det ein får. Ei godhjarta handling frå deg, HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå