Gå til innhold

Du som har foreldre/svigerforeldre som ikke glemmer bursdager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du tatt på vei hvis de ikke gadd å gratulere barnebarnet med dagen?

Vi har en tvist pågående mellom oss og svigers, der de oppførte seg svært stygt mot oss og ble konfrontert med det. Tålte ikke konfrontasjonen (egoet fikk seg nok en knekk) og har holdt tyst siden det. Ingen kontakt, på 3-4 uker. Høres kanskje lite ut, men for en manipulativ mor som har ringt sin sønn annenhver dag så er det ganske mye :)

Er spent på om gratulasjonen kommer eller ikke, enten som SMS eller kort i posten. Ungen har jo ingenting med dette å gjøre i det heletatt.

Anonymous poster hash: c281e...9b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den ikke vært ennå?

Da ville jeg anta at den kommer som vanlig.

Hvis ikke bør du vel kanskje bare tenke "good riddance"?

Anonymous poster hash: 8ba29...6d7

Skrevet

Har den ikke vært ennå?

Hvis ikke bør du vel kanskje bare tenke "good riddance"?Anonymous poster hash: 8ba29...6d7

nei, bursdag snart og venter da spent når det nærmer seg. Tror jo at det kommer en gratulasjon, men kjenner det er "korken på flaska" for å si det sånn om de skal "straffe ungen" elns.

Bare lurer på hva andre hadde følt! :)

Skrevet

Har den ikke vært ennå?

Hvis ikke bør du vel kanskje bare tenke "good riddance"?Anonymous poster hash: 8ba29...6d7

nei, bursdag snart og venter da spent når det nærmer seg. Tror jo at det kommer en gratulasjon, men kjenner det er "korken på flaska" for å si det sånn om de skal "straffe ungen" elns.

Bare lurer på hva andre hadde følt! :)

Det kan jo faktisk være at de synes det er vanskelig å ta kontakt slik stemningen er?

Anonymous poster hash: edd27...24b

Skrevet

Dere skal vel ha familieselskap i den forbindelse? Hva med å være den større parten og ta initiativ til å rydde opp før det? Godt mulig det er svigers som er urimelig her, men for ungene skyld..

Skrevet

Har den ikke vært ennå?Da ville jeg anta at den kommer som vanlig.Hvis ikke bør du vel kanskje bare tenke "good riddance"?Anonymous poster hash: 8ba29...6d7

nei, bursdag snart og venter da spent når det nærmer seg. Tror jo at det kommer en gratulasjon, men kjenner det er "korken på flaska" for å si det sånn om de skal "straffe ungen" elns.Bare lurer på hva andre hadde følt! :)Anonymous poster hash: c281e...9b8

Det kan jo faktisk være at de synes det er vanskelig å ta kontakt slik stemningen er? Anonymous poster hash: edd27...24b
Ja - og da er det takk og farvel. Ifølge min samboer har svigermor aldri noensinne i løpet av hans liv sagt unnskyld. Og hun har gjort mye stygt. Kanskje på tide å si det?

Uansett - barnebarnet fortjener en gratulasjon. Barnet er uskyldig uansett hvor store, stygge ulver vi blir fremstilt som.

Men det er kanskje good riddance.

Skrevet

Dere skal vel ha familieselskap i den forbindelse? Hva med å være den større parten og ta initiativ til å rydde opp før det? Godt mulig det er svigers som er urimelig her, men for ungene skyld..

Ja - jeg ser den, men min samboer (som kjenner sine foreldre ut og inn) sier at de anser en invitasjon som at vi kommer krypende. "De vinner", svært barnslig.

Planen er jo å invitere til et selskap, for ungens skyld (er veldig liten, så skjønner heldigvis ikke bæret av det enda!), men venter fortsatt spent på en gratulasjon før invitasjonen. Feirer ikke på bursdagsdatoen fordi vi ønsker å ta det rolig da, men blir litt kake en annen helg.

Skrevet

La mannen din fikse ting med sine egne foreldre.

Anonymous poster hash: 34e18...f52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...