Gå til innhold

Kjenner dere dere igjen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg godt igjen, men jeg har det heldigvis ikke på den måten lenger. Jeg opplever imidlertid at mange kvinner ikke er i balanse og det er krevende å snakke med dem. Det ekte nærværet er på en måte borte.

 

Anonymous poster hash: 38962...5a8

Skrevet

Kjenner meg godt igjen, men jeg har det heldigvis ikke på den måten lenger. Jeg opplever imidlertid at mange kvinner ikke er i balanse og det er krevende å snakke med dem. Det ekte nærværet er på en måte borte.

 

Anonymous poster hash: 38962...5a8

Hvordan tok du tak å forandret din væremåte?

 

Anonymous poster hash: 71a00...fbd

Skrevet

Nei, det kjenner jeg meg svært lite igjen i. Jeg er også grunnleggende uenig i at det forfatteren streber etter er viktig. Hun er 100% egoistisk. Et godt liv vil ikke si å leve slik at man selv har det best mulig. Et godt liv vil si å være til nytte for menneskene og samfunnet rundt deg. Flytt fokuset!

 

Anonymous poster hash: d72cb...aec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...