Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Snublet over denne artikkelen som handler om hvordan vi kvinner ikke er i kontakt med oss selv og for meg var dette sterk lesing. Kjenner du deg igjen i noe her? http://theunboundedspirit.com/18-ways-women-are-disconnected-from-themselves/ Anonymous poster hash: 71a00...fbd
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Kjenner meg godt igjen, men jeg har det heldigvis ikke på den måten lenger. Jeg opplever imidlertid at mange kvinner ikke er i balanse og det er krevende å snakke med dem. Det ekte nærværet er på en måte borte. Anonymous poster hash: 38962...5a8
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Kjenner meg godt igjen, men jeg har det heldigvis ikke på den måten lenger. Jeg opplever imidlertid at mange kvinner ikke er i balanse og det er krevende å snakke med dem. Det ekte nærværet er på en måte borte. Anonymous poster hash: 38962...5a8 Hvordan tok du tak å forandret din væremåte? Anonymous poster hash: 71a00...fbd
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Nei, det kjenner jeg meg svært lite igjen i. Jeg er også grunnleggende uenig i at det forfatteren streber etter er viktig. Hun er 100% egoistisk. Et godt liv vil ikke si å leve slik at man selv har det best mulig. Et godt liv vil si å være til nytte for menneskene og samfunnet rundt deg. Flytt fokuset! Anonymous poster hash: d72cb...aec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå