Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Noen som vet hvor i Porsgrunn det er fint å bo med barn? Et barnehagebarn og et skolebarn? Anonymous poster hash: 5c301...24d
Villbringebringebær Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Hørt fra flere at det er veldig mye dop i grenlandsområdet og mye i Porsgrunn blant ungdom helt ned i 12 års alderen.
Sint naken biltyv Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Mye rus der. Ville aldei bodd i Porsgrunn med barn.
Storebror & Lillebror Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Ja, det er en fin plass og bo. Mange fine boligområder (f.eks. Hovenga, Brattås, Løvsjø, Heistad, Bergsbygda, Bjørntvedt), og absolutt ikke mer dop/rus enn i andre byer på samme størrelse. Pent og hyggelig bysentrum, godt kulturliv og flere gode restauranter/spisesteder. Flere strender til og med (ved sjøen), og mange fine turområder.
piranha Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Født og oppvokst i byen, og er ikke noe større problem med dop der enn andre steder. Det er flere fine områder for barn i tillegg til de som er nevnt har vi også Brevik, Hovet, Stridsklev og Grønli hvor det er kort vei til skole og barnehage
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 At det var mye narkotika der stemmer, men ikke nå lenger. Man kan jo ikke si at det er noe mindre der heller, men for en 15 -års tid tilbake var det mer. Dette endres stadig, nå er det en annen by som er på topp. Når det er sagt, Porsgrunn er en helt ok by. Jeg personlig skal ikke bo der igjen, mens andre trives veldig godt. Anonymous poster hash: 76aeb...cfe
piranha Skrevet 2. juni 2015 #7 Skrevet 2. juni 2015 Jeg skulle heller aldri tilbake, men en skal visst aldri si aldri for nå flytter jeg tilbake til sommeren. Livet kan by på uventede ting, så da får jeg gjøre det beste ut av det
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #8 Skrevet 2. juni 2015 Takk for svar, skal se litt på de forskjellige stedene. HI Anonymous poster hash: 5c301...24d
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #9 Skrevet 2. juni 2015 Bodd her hele livet. Trygt og koselig sted. Ikke mer narkotika her enn andre steder. Anonymous poster hash: fbb5e...3c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå