Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Hei. Jeg skal på et møte om noen dager, og må derfor være borte fra min baby på 6mnd. Jeg fullammer fremdeles, og aner derfor ikke hvor mye jeg må pumpe og ha klar av melk i kjøleskapet. Babyen er svær (11kg!), så han spiser nok en god del mer enn snittet. Men jeg har ingen idé om hvor mye som går med pr måltid. Så jeg lurte på om noen her kunne hjelp meg. Hvor mye sånn omtrent drikker deres rundt 6mnd store babyer? (Og før dib kverker meg, så skal babyen være hos faren sin, sammen med storebror, og jeg blir ikke borte så mange timene, men han er storspiser på kveldene, og jeg vil nødig ha for lite mat til ham. Samtidig som jeg ikke orker å pumpe alt for mye.) Anonymous poster hash: 7c12d...746
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Spiser han ikke grøt ? Evt pump en flaske..er han mer sulten så gi litt erstatning Anonymous poster hash: 31b7f...e8c
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Jeg ville pumpet det jeg kunne og hatt ferdigblandet erstatning i bakhånd i tilfelle ( ferdige pakker ) Anonymous poster hash: 52fd5...69e
smet Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Våre flaskebarn har drukket ca 210 ml på før legging i den alderen i tillegg til ennporsjon grøt. Eine var stor baby og den andre heilt gjennomsnittlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå