Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Her syns jeg det var rart at "far" i huset, altså den kommende pappa opprettet en side og inviterte alle han visste bodde rundt omkring de, og ba de inviterte om å ta meg seg en venn hvis de ville :-D En av de inviterte som ikke kjente den gravide så godt spurte om det var noe de ønsket seg. Fikk en lang liste over ting og det billigste var 500kr. Fikk helt hakaslepp. (Babynest, lekegrind, babygym, uro MED lys og lyd ol). Hun sprute da om noen ville være med å spleise på noe, men ingen svarte. Virket som at "ingen" kjente hverandre på babyshower, var koselig men rart og nesten litt ubehagelig for noen av gjestene, og ikke minst den gravide selv. Den kommende far dro ut på byen (var en lørdag). Anonymous poster hash: ba7dd...402
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Har aldri vært på babyshower. Synes det er en rar skikk, og hadde takket nei dersom jeg ble invitert. Anonymous poster hash: 755d9...056
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Har ikke opplevd noe rart. Har vært i en og følte meg ikke komfortabel. Synes det er en merkelig skikk og jeg har ikke noe imot å arve skikker fra USA, men akkurat den der synes jeg faktisk er ganske teit. Var invitert i et for noen uker siden og kjente ingen andre enn den gravide. Jeg takket nei og ga en gave til babyen i ettertid Anonymous poster hash: 7ce2c...5d2
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Jeg laget babyshower for venninnen min. Synes det var utrolig koselig. Vi var 5 stk, altså de nærmeste venninnene. Vi spiste deilig lunsj, hadde med små Presanger til den kommende mor, og hadde så klart bleiekake. Var altså en helt super venninnelunsj, med fokus på den gravide. Har jo så klart hørt om mange syke babyshowers, men det er jo faktisk den som arrangerer, som velger hvor vilt det skal være.. Jeg er relativt rolig, og har nå satt standarden i vennegjengen:) kjekt! Anonymous poster hash: 9ec1c...394
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå