Gå til innhold

Føler meg trakassert, nesten


Anbefalte innlegg

Skrevet

En ansatt i bhg er "etter meg" hele tida og det er nå så ille at jeg faktisk vurderer å ta ungen ut av bhg. Ungen liker ikke den ansatte heller, når jeg leverer og vedkommende er "morgenvakt", klenger barnet på meg og vil ikke at jeg skal dra. Men det er liksom alltid noe galt, lager problemer av bagateller. Aner ikke om hun er sånn mot andre foreldre og, har ikke snakket med noen om det. Men kommer man noen vei av å ta det opp med pedleder, eller noen andre? Hva sier man, liksom. Hun lyver også, har tatt henne på det bla.a med å gi medisin som ikke ble gitt.

 

Anonymous poster hash: 40b69...d76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du MÅ ta det opp med ped.leder, Evt styrer!! Det er så viktig, da kan ped.leder observere og forhindre og Evt melde videre til styrer om denne personen er uheldig for avdelingen eller jobb i Bhg generelt. det viktigste er at om ingen sier fra kan ikke vedkommende endre seg eller bli endret på heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...