Gå til innhold

Hvor mye tjener dere tilsammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ca 1.1 mill totalt i lån.

Og vi har ca 1.25 mill totalt i inntekt.

Tror vi har ganske gjennomsnittlig inntekt?!

Anonymous poster hash: 1a642...5a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

720 000kr til sammen.

Føler det er veldig lite når jeg leser hva andre tjener her.

Vi har 2 mill i lån, 2 biler, 2 barn, og vi kan ta oss rås til sydentur annenhver år ca, og vi klarer å spare litt.

Lurer litt på hva dere som tjener 2 mill til sammen bruker alle pengene på! Jeg hadde følt meg rik! *missunnelig*

Anonymous poster hash: a7bda...11e

Skrevet

720 000kr til sammen.

Føler det er veldig lite når jeg leser hva andre tjener her.

Vi har 2 mill i lån, 2 biler, 2 barn, og vi kan ta oss rås til sydentur annenhver år ca, og vi klarer å spare litt.

Lurer litt på hva dere som tjener 2 mill til sammen bruker alle pengene på! Jeg hadde følt meg rik! *missunnelig*

Anonymous poster hash: a7bda...11e

Føler ikke at vi er spesielt rik, men vi har absolutt god råd. Vi har overtatt et stort, gammelt hus som er delvis arv og delvis kjøp. Det er mye som må oppgraderes, så akkurat nå bruker vi mye penger på det. Da snakker vi feks bytte ut varmeanlegget, pusse opp kjøkken og bad, bygge nytt bad, bytte ut taket, fikse pipa... Osv...

Ellers: Vi har de siste årene reist til USA 5 år på rad (veldig forskjellige turer dog), vi har råd til å kjøpe akkurat den maten vi jo hvor vi vil og har absolutt ingen prisbevissthet ift det i det hele tatt.

Bortsett fra det bruker vi fint lite penger egentlig. Vi har dog to biler, 1 barn.

Anonymous poster hash: c72d4...43f

Skrevet

1,7 mill tilsammen. Begge jobber innen finans. Vi er gamliser på 40++ og har ikke alltid tjent så godt.

Ser i forbindelse med jobben min hva unge nyutdannet tjener og blir overrasket mange ganger. Synes faktisk vi er ganske kravstore til lønn.

Anonymous poster hash: 2c0d3...c9b

Skrevet

1,7 mill tilsammen. Begge jobber innen finans. Vi er gamliser på 40++ og har ikke alltid tjent så godt.

Ser i forbindelse med jobben min hva unge nyutdannet tjener og blir overrasket mange ganger. Synes faktisk vi er ganske kravstore til lønn.

Litt feil formulert. Mener ikke at man skal takke nei til god lønn, men vi har ganske høye forventninger.

Skrevet

Ca 1,1 mill

Anonymous poster hash: 71cce...190

Skrevet

Ca 1,1 mill

Anonymous poster hash: e68f1...8a9

Skrevet

Hva jobber alle dere med millionene med...? Skjønner jeg har valgt feil.

Uansett er vel det viktigste hva må sitter igjen med etter at alle utgiftene (dere må jo ha fine studielån der ute) er betalt.Anonymous poster hash: 52f14...e79

Det gjelder å finne seg en mann med god jobb og inntekt vet du vi har ca 1,7 i åretAnonymous poster hash: ae703...faf

Eller sørge for å få en god jobb og god lønn sjæl.....? Her tjener vi også ca. 1,7 mill, men jeg tjener definitivt mest. Går an det også!

Anonymous poster hash: 2236b...988

Skrevet

Vil vel tro at her det mange vokse med lang utdanning og ansinitet. Vi tjener 1.8 tilsammen og har det veldig trygt økonomisk. Er i slutten av 40 årene. Men husker veldig godt da vi var ung, med tre små barn. I dag skjønner jeg ikke at vi klarte å ha mat på bordet. Lærte mye av det. Så til dere unga. Det kommer bedre tider😊😊

Anonymous poster hash: 67d28...f76

Skrevet

Ca 1,1-1,2. Han tjener ca 800 000 og jeg 300-400 000. Er i oppstarten av lærerjobb så har ikke fastlønn og kommer derfor litt an på vikartimer osv. Blir vel 1,2 + når jeg er ferdig! Syns det er ganske mye. Ikke dårlig i allefall!

Anonymous poster hash: 27418...900

Skrevet

Ca 400.000 tilsammen. Arbeidssøkende mann. Har heldigvis arvet endel så har bare 500.000 i lån på stor enebolig, ellers vet jeg hvordan vi hadde klart oss. Er meget prisbevisste og drar aldri på ferier.

Skrevet

Ca 900 000 til sammen. Føler ikke at vi har veldig mye penger til overs. Men skal sies at vi har både hus, båt og to biler. Med lån på endel av det. Så vi har vel lagt opp til det litt selv 😁

Anonymous poster hash: 99fdf...e19

Skrevet

Ca 1,1 mill

Anonymous poster hash: 3ff76...52c

Skrevet

Ca 800 000 tilsammen.

Anonymous poster hash: c1aba...34d

Skrevet

Ca 800 000 kr :-)

Anonymous poster hash: 2182a...635

Skrevet

Vi tjener 3,1 mill tilsammen. Men vi er begge over 40 og har jobbet i mange år.

Anonymous poster hash: 67262...d96

Skrevet

Vi har inntekt på ca 750000-800000 tilsammen- han tjener definitivt mest da jeg er såkalt ung ufør. Har huslån på 1,5 mill og klarer oss helt greit, selv om jeg noen mnd kan lengte etter noen ekstra kr i bakhånd. Vi er relativt nyetablerte og tenker at sålenge vi har mat på bordet hver dag, nok til regninger og løpende utgifter- og at gutta våre har det de trenger- så bør vi være godt fornøyde med det vi har nå, selv om vi mennesker nok alltid vil hive etter 'mer og bedre'.

Skrevet

Hva jobber alle dere med millionene med...? Skjønner jeg har valgt feil.

Uansett er vel det viktigste hva må sitter igjen med etter at alle utgiftene (dere må jo ha fine studielån der ute) er betalt.Anonymous poster hash: 52f14...e79

Det gjelder å finne seg en mann med god jobb og inntekt vet du vi har ca 1,7 i åretAnonymous poster hash: ae703...faf
Eller sørge for å få en god jobb og god lønn sjæl.....? Her tjener vi også ca. 1,7 mill, men jeg tjener definitivt mest. Går an det også!

Anonymous poster hash: 2236b...988

Samma her ;) Tjener nesten 200 000 mer enn mannen min i året.

Anonymous poster hash: 71cce...190

Skrevet

Ca.360000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...