Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Spiser den ikke. Anonymous poster hash: 44029...346
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Tar den av. Noen veldig få spiser den når den er fritert, i makier og slikt. Ikke jeg. Anonymous poster hash: ed2d8...a62
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Tar den av. Noen veldig få spiser den når den er fritert, i makier og slikt. Ikke jeg. Anonymous poster hash: ed2d8...a62 Jeg spiser den når den er fritert, ikke når den er rå. Når jeg lager sushi selv fjerner jeg halen på rekene, synes bare de er i veien. Synes forøvrig alltid rekehaler bør fjernes i mat, selv om det ser fint ut å la den sitte. Anonymous poster hash: 5f5fd...36a
PersilleBlomst Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Jeg spiser som regel krepsehalen men ville ikke spist rekeskall.. Krepsehalen er ikke så ille hard som rekeskall pluss det er en god kilde til kalsium. Det er vanlig å spise det i Asia, jeg prøve å utgangspunktet bare for å se og fordi jeg er så drittlei å sitte og pille av halene og kløne med det er det deilig å bare kunne drite i det.
Villbringebringebær Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Jeg spiser som regel krepsehalen men ville ikke spist rekeskall.. Krepsehalen er ikke så ille hard som rekeskall pluss det er en god kilde til kalsium. Det er vanlig å spise det i Asia, jeg prøve å utgangspunktet bare for å se og fordi jeg er så drittlei å sitte og pille av halene og kløne med det er det deilig å bare kunne drite i det. Vanlig å spise rekeskall i Asia også når det er fritert:)
PersilleBlomst Skrevet 2. juni 2015 #7 Skrevet 2. juni 2015 True true! Som sagt, fin kilde til kalsium, bare uvant her i vesten
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #8 Skrevet 2. juni 2015 Tror du skal spise RIIMELIG MANGE rekehaler om det skal være "en fin kilde til kalsium", gitt Anonymous poster hash: 48e6f...54c
Ziva Skrevet 2. juni 2015 #9 Skrevet 2. juni 2015 Er nok litt fisefin men spiser ikke kloakstrengen på reker og kreps, derfor spiser jeg ikke kreps og reker med skall på.
PersilleBlomst Skrevet 2. juni 2015 #10 Skrevet 2. juni 2015 Tror du skal spise RIIMELIG MANGE rekehaler om det skal være "en fin kilde til kalsium", gitt Anonymous poster hash: 48e6f...54c I Asia er det vanlig å spise mer "hel" fisk, fiskebein, kalsium, fritert småfisk/krabbe etc bl.a for å få i seg kalsium. Melkeprodukter er så og si totalt fraværende i dietten (f.eks i Vietnam) I Norge flesker vi oss jo i oster og andre melkebaserte produkter og retter så er jo ikke nødvendig for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå