Gå til innhold

Oi! var visst gravid.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mitt livs sjokk i går da jeg skulle på en rutinemessig kontroll etter konisering, på ultralydskjermen viste det seg et foster med armer, ben og bankende hjerte. 10 uker på vei!!! Jeg ante ingenting! Er skjelven enda og vet ikke hva jeg tenker. Vi har to friske barn på 4 og 6 år....en til er sikkert en berikelse men samtidig er jeg kjempe redd for hva det gjør med familien også...det er stressende nok med de vi har.... Er det noen som har noen erfaring å dele? Har heldigvis en støttende mann men han er også i sjokk stakkar... Noen med tre barn som vil dele erfaringer? Er så redd for at det skal bli altfor liten tid sammen med de vi har om det kommer en til..

Anonymous poster hash: d3316...c15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Jeg har fire ;)

Blir så bra så!

Anonymous poster hash: 579bc...2f9

Skrevet

shit! Gratulerer :)  Jeg har nr 3 i magen, ikke helt planlagt - har en på 9 og en på 3 fra før. Jeg tenker at det ordner seg ;)

Anonymous poster hash: bb1e9...921
Skrevet

Takk for svar kjære dere ❤️ Det blir sikkert veldig koselig bare jeg får fordøyd beskjeden :-)

Skrevet

Takk for svar kjære dere ❤️ Det blir sikkert veldig koselig bare jeg får fordøyd beskjeden :-)

Skrevet

Vi har også en overraskende nr3 på vei! Vi er veldig spente! 😁 Veldig greit å få noen mndr til å venne seg til tanken!

Gleder oss veldig nå! 😊

Anonymous poster hash: 28b9c...fa7

Skrevet

De andre barna er så store. De forstår nok at du må bruke en del tid på babyen. Tenk så glade og stolte de blir da? Tenk han på 3, skal nå få oppleve å bli storebror. Hurrra😉 det blir så bra så. Du får ta det som det kommer når barnet er født, ikke vits i å tenke negativt. Alle blir glad. Tid må bare prioriteres rett... 😃

Anonymous poster hash: ca8aa...2f9

Skrevet

Du har rett 😃 jeg vet at ungene kommer til å bli i ekstase over å få vite at det kommer en til... Men vi venter nok en god stund til før de får vite det...har mistet i uke 22 før så jeg kjenner at jeg ønsker å vite at alt ser bra ut på oul før vi deler nyheten. Er utrolig hvor raskt man blir klar for å bli foreldre igjen..,i løpet av dagen har både jeg og mannen begynt å glede oss egentlig❤️

Skrevet

Gratulerer 😊 Vi har 3 barn på 2, 6,5 og 9 år. Mannen var også bekymret for om det ble mer stress med 3 osv.

Men tredjemann har bare vært en berikelse for hele familien. Vi føler oss veldig komplette nå. Og minsten er vantmed til å være med overalt. Det fikser dere😊 Er kjempe kjekt med 3 stykk. Litt stress var det med baby igjen, men alt blir lettere og lettere desto eldre han blir.

Skrevet

3 barn er fantastisk.

Så fint at vi nå venter nr4.

For min dl syns jeg det blir mer helhet i søskenflokken med 3 enn 2.

Skrevet

Så supert å høre 👍😃 Dette skal vi få til..ikke bestandig ting blir som man har planlagt men det gjør ikkeno ☺️

Skrevet

Min overraskelse(tredje, uplanlagt), ligger ved siden av meg og sover søtt. Jeg ble ikke glad over denne jenta før hun kom ut, men du verden så glade vi er nå, alle sammen! Føler meg rett og slett heldig som fikk lov til å få en nr 3 jeg aldri hadde tenkt å få! (Var 44 år, mannen 52 og med to barn på 13 og 6 år da hun kom). Dette skal gå bra, de små lager sin egen plass i familien og du lurer på hvordan det var før de kom. Nesten uvirkelig. Gratulerer så mye!

Skrevet

Gratulerer med nr 3 selv 😊 takk for gode ord...må innrømme at jeg svinger veldig i humøret, men jeg er helt sikker på at gleden er stor den dagen h*n kommer.. Kos deg med den lille😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...