Gå til innhold

Analkløe!

Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh! Endelig har jeg erfart hva det er! Kunne godt vært foruten... Er det noe man går til legen med eller er det bare å ta seg en tur på apoteket og kjøpe noe snacks til stumpen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krem med capsaicin er effektivt. Men det svir noe inni helvete..

Anonymous poster hash: 79a80...d8c

Skrevet

Er det noe man får på apoteket? Heter den bare capsacin?

Skrevet

Har du tenkt tanken barnemark?

Anonymous poster hash: 41d5a...cec

Skrevet

Alcos anal. Får på apoteket.

Anonymous poster hash: 12aab...c02

Skrevet

Har du tenkt tanken barnemark?

Anonymous poster hash: 41d5a...cec

Nei, hvordan vet man at det er det?

Ser nå at det er en blå klump akkurat i åpningen, kan det være en hemorroide?

Skrevet

H.kan klø.ja du har sikkert det.: ) jeg har også det.klør du mest om kvelden kan det være mark ja..fikk det engang..panikk

Anonymous poster hash: 5cb6d...ecc

Skrevet

Har du tenkt tanken barnemark?Anonymous poster hash: 41d5a...cec

Nei, hvordan vet man at det er det?

Ser nå at det er en blå klump akkurat i åpningen, kan det være en hemorroide?

Ja det kan det. Kjøp Alcos anal eller Scheriproct.

Anonymous poster hash: 12aab...c02

Skrevet

Kan man se om det er mark? Hvordan kan jeg ha fått det? Behandles det på en annen måte? Det kiler av og til, akkurat som at noe beveger seg, men har ikke lagt merke til om det er mer på kvelden... Hjelper alcos anal på hemorroider?

Skrevet

Om du har en blå klump der så er det nok en hemoroide :) Kjøp sheriproct (husker ikke helt hvordan det skrives) på apoteket og få behandlet den med en gang. Er mildt sagt dritkjipt når man venter for lenge og de ikke forsvinner av seg selv - det har jeg lært :P Min ene søte lille hemoroide har nå blitt til tre store jævler som ser ut til å ville ha verdensherredømme og ingen salve i verden funker der iallefall så her blir det operasjon etter fødsel :P

Anonymous poster hash: 26417...1ab
Skrevet

Jeg hadde hemoroide..så trodde det var den som klødde helt til jeg plutselig merket at det kjilet i rompehullet.nesten som stikking.fortet meg på do og puttet finheren litt inn i rompehullet..å jadda..fikk helt panikk.merket ikke flere.tok piller som er uten resept

Skrevet

Det er veeeldig smittsomt og kommer ofte tilbake.så hele familien må behandles samtidig

Skrevet

Jeg hadde hemoroide..så trodde det var den som klødde helt til jeg plutselig merket at det kjilet i rompehullet.nesten som stikking.fortet meg på do og puttet finheren litt inn i rompehullet..å jadda..fikk helt panikk.merket ikke flere.tok piller som er uten resept

Hva skjedde når du puttet fingeren inn da?

Skrevet

hvis den er litt utenfor åpningen kan du dytte den litt inn. det hjelper litt så slipper den å være så i veien når du sitter. Men drit i sheriproct, bruk sink! Da skrumper den inn mye fortere. svir bittelitt men går fort over :)

Anonymous poster hash: 2d1ab...73b
Skrevet

hvis den er litt utenfor åpningen kan du dytte den litt inn. det hjelper litt så slipper den å være så i veien når du sitter. Men drit i sheriproct, bruk sink! Da skrumper den inn mye fortere. svir bittelitt men går fort over :)

Anonymous poster hash: 2d1ab...73b

Jeg kjenner igrunn ikke noe til den, jeg har bare sett den. Men zink kan jeg prøve, det har jeg jo faktisk også 😊

Skrevet

Hadde en sånn blå klump baki der erter fødselen, hemoroide ja! Funket utrolig godt med isklump(utrolig kaldt å legge på da!!) i noen minutter. Kom tilbake 2-3 ganger med noen mnd mellomrom. Så sheriproct, ikke sett noe på ett par år nå😄

Anonymous poster hash: 12081...cbd

Skrevet

var en hvit mark på fingeren.æsj: (

Skrevet

Jeg må bare spørre jeg også, jeg har også skikkelig kløe. Mest på kveld og natt. Har hatt det lenge og vet jeg i hvert fall har en hemoroide. Kan det være den som gjør det? Har ikke sett noen mark i avføringen eller på papiret.

Anonymous poster hash: 0b264...5ed

Skrevet

Kan få legen din til å sjekke.da må mman sette en teipbit på rompehullet om kvelden å sove med den om natten.hunn marken går ut av rompehullet om kvelden for å legge egg.de synes svært sjelden i bæsjen tror jeg.men om man har det.klør det mest om kvelden natta.jeg hadde ikke så mye kløe.kjente bare den stikkingen.

Skrevet

Da kom kvalmen ja...

Anonymous poster hash: 1dd34...28a

Skrevet

Dette var en ekkelt underholdende tråd  :popcorn:

Anonymous poster hash: f8595...7bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...