Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Har sett lenge at de har Redken shampo på Europris... Jeg kjøper som regel shampo på frisørsalong og syns det er blitt så dyrt. Er de shampoene på Europris samme som på frisørsalong eller er det mer bli vakker, blush aktig? Noen som vet? Anonymous poster hash: 7c5d7...fd0
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Har sett lenge at de har Redken shampo på Europris... Jeg kjøper som regel shampo på frisørsalong og syns det er blitt så dyrt. Er de shampoene på Europris samme som på frisørsalong eller er det mer bli vakker, blush aktig? Noen som vet? Anonymous poster hash: 7c5d7...fd0 Hva mener du med "bli vakker/blush-aktig"? Anonymous poster hash: f38f3...028
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Har sett lenge at de har Redken shampo på Europris... Jeg kjøper som regel shampo på frisørsalong og syns det er blitt så dyrt. Er de shampoene på Europris samme som på frisørsalong eller er det mer bli vakker, blush aktig? Noen som vet?Anonymous poster hash: 7c5d7...fd0 Hva mener du med "bli vakker/blush-aktig"? Anonymous poster hash: f38f3...028 At det er fake produkter. Anonymous poster hash: 7c5d7...fd0
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Jeg forstår hva du mener med det, men jeg velger å tro at det ikke er lov i norge å selge et kjent varemerke uten å opplyse om evnt forskjeller. Jeg har nettopp kjøpt mine første flasker med Bed Head, og de virker absolutt ekte. Anonymous poster hash: 4224f...254
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Jeg forstår hva du mener med det, men jeg velger å tro at det ikke er lov i norge å selge et kjent varemerke uten å opplyse om evnt forskjeller. Jeg har nettopp kjøpt mine første flasker med Bed Head, og de virker absolutt ekte. Anonymous poster hash: 4224f...254 Jeg har kjøpt produkter fra både blivakker og blush, og håret mitt så ikke ut. Derfor jeg spør om noen har handlet eller vet om det på Europris er ekte Anonymous poster hash: 7c5d7...fd0
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Jeg forstår hva du mener med det, men jeg velger å tro at det ikke er lov i norge å selge et kjent varemerke uten å opplyse om evnt forskjeller. Jeg har nettopp kjøpt mine første flasker med Bed Head, og de virker absolutt ekte. Anonymous poster hash: 4224f...254 Jeg har kjøpt produkter fra både blivakker og blush, og håret mitt så ikke ut.Derfor jeg spør om noen har handlet eller vet om det på Europris er ekte Anonymous poster hash: 7c5d7...fd0 Forstår at du lurer. Men er ikke det utenlandsdrevne nettsider? Jeg mente at jeg har nettopp kjøpt Bed Head på Europris, altså... Anonymous poster hash: 4224f...254
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #7 Skrevet 2. juni 2015 Jeg forstår hva du mener med det, men jeg velger å tro at det ikke er lov i norge å selge et kjent varemerke uten å opplyse om evnt forskjeller. Jeg har nettopp kjøpt mine første flasker med Bed Head, og de virker absolutt ekte. Anonymous poster hash: 4224f...254 Jeg har kjøpt produkter fra både blivakker og blush, og håret mitt så ikke ut. Derfor jeg spør om noen har handlet eller vet om det på Europris er ekte Anonymous poster hash: 7c5d7...fd0 Både de på nett og de på europris er ekte varer. Selv om håret ditt ikke tålte de produktene du kjøpte betyr ikke at de ikke er ekte. Bare har de ikke passet håret ditt. Det er som en over sier. Det er ikke lov å selge falske produkter. Da må det i så fall informeres om det Anonymous poster hash: 03a2e...c6b
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #8 Skrevet 2. juni 2015 Jeg forstår hva du mener med det, men jeg velger å tro at det ikke er lov i norge å selge et kjent varemerke uten å opplyse om evnt forskjeller. Jeg har nettopp kjøpt mine første flasker med Bed Head, og de virker absolutt ekte. Anonymous poster hash: 4224f...254 Jeg har kjøpt produkter fra både blivakker og blush, og håret mitt så ikke ut. Derfor jeg spør om noen har handlet eller vet om det på Europris er ekte Anonymous poster hash: 7c5d7...fd0 Både de på nett og de på europris er ekte varer. Selv om håret ditt ikke tålte de produktene du kjøpte betyr ikke at de ikke er ekte. Bare har de ikke passet håret ditt. Det er som en over sier. Det er ikke lov å selge falske produkter. Da må det i så fall informeres om detAnonymous poster hash: 03a2e...c6b Noe galt var det med dem iallefall. Kjøpte akkuratt samme produkter som jeg har alltid brukt å kjøpe på frisørsalong og merket betraktelig forskjell. Både på konsistensen og sluttresultatet. Anonymous poster hash: 7c5d7...fd0
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #9 Skrevet 2. juni 2015 Jeg forstår hva du mener med det, men jeg velger å tro at det ikke er lov i norge å selge et kjent varemerke uten å opplyse om evnt forskjeller. Jeg har nettopp kjøpt mine første flasker med Bed Head, og de virker absolutt ekte. Anonymous poster hash: 4224f...254 Jeg har kjøpt produkter fra både blivakker og blush, og håret mitt så ikke ut. Derfor jeg spør om noen har handlet eller vet om det på Europris er ekte Anonymous poster hash: 7c5d7...fd0 Både de på nett og de på europris er ekte varer. Selv om håret ditt ikke tålte de produktene du kjøpte betyr ikke at de ikke er ekte. Bare har de ikke passet håret ditt. Det er som en over sier. Det er ikke lov å selge falske produkter. Da må det i så fall informeres om detAnonymous poster hash: 03a2e...c6b Noe galt var det med dem iallefall. Kjøpte akkuratt samme produkter som jeg har alltid brukt å kjøpe på frisørsalong og merket betraktelig forskjell. Både på konsistensen og sluttresultatet. Anonymous poster hash: 7c5d7...fd0 Jeg har aldri opplevd det, verken med Blush, Bli vakker eller Look Fantastic. Anonymous poster hash: f38f3...028
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå