Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Ved postkassene og gratulerte de med baby. De har også en jente som går i barnehage med jenta vår. Så hadde hun sagt til jenta deres som kom med pappaen på slep at det var jo gøy hun skulle i samme klasse som jenta vår. Så hadde pappaen sagt "ja, uheldigvis", og gått videre. Jeg snakker en del med mammaen til denne jenta for jentene våre leker sammen på fritiden. Kjente jeg ble irritert når han snakker sånn framfor barna. Om han har et problem så ta det opp som en voksen? Skal sies at han har smurt hundedritt på dørhåndtaket til foreldrene mine når de var naboer før, pga hunden deres gikk en eneste gang på tomten deres og gjorde fra seg. Hadde han gitt beskjed hadde de selvfølgelig plukket det opp. Føler for å ta det opp, men er det verdt det? Føler ikke for å sende jenta mi ned der lenger om han synes det er så uheldig at de to skal i samme klasse. Jenta deres kom heller ikke i selskap til en annen i barnehagen pga de som hadde bedt til selskap visstnok var for "spesielle" folk?! Anonymous poster hash: b14c6...e70
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Moren min skulle det være i overskriften. HI Anonymous poster hash: b14c6...e70
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Smurt hundredritt på dørhåndtaket? Mannen er jo åpenbart forstyrret. Overse ham og vær hyggelige mot det stakkars barnet hans. Anonymous poster hash: 29752...7fa
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Ja, det gjorde han for noen år siden. Foreldrene mine er flyttet rett oppi veien pga et hus de arvet. Han klippet også hekken og kastet alt avfallet i innkjørselen til mine foreldre. Det virket som han har noe uoppgjort med dem og lar det gå utover barna. Synes ikke man sier sånt foran ungene. De er veldig sånn som går med nesa i været og er bedre enn alle andre. Ikke rart de aldri har besøk av noen. HI Anonymous poster hash: b14c6...e70
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Det er tydelig at du ikke må komme på kant med dette mennesket. Ingnorer, om ikke annet enn for jenta di sin skyld. For en ekkel type, hadde holdt barnet mitt langt unna. Han er tydeligvis helt grenseløs. Anonymous poster hash: 53587...535
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Hadde IKKE sendt ungen min dit, mannen er i beste fall psykisk syk! Anonymous poster hash: 1abb7...c9a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #7 Skrevet 2. juni 2015 Nei, han virker jo helt ustabil. Sier ikke hei i barnehagen heller. Prøvde å gi han et pannebånd på vei inn i barnehagen som datteren deres hadde glemt hos oss, han tok ikke imot engang så jeg måtte legge det i hylla hennes. Spesielt! HI Anonymous poster hash: b14c6...e70
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #8 Skrevet 2. juni 2015 Tipper at han sa det for å gi et stikk til moren din, ikke fordi han misliker barnet ditt. Mannen har åpenbart en skrue, eller ti, løs. Hundebæsj? Virkelig?? Skrullete folk som finnes! Anonymous poster hash: 36d54...306
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #9 Skrevet 2. juni 2015 Mannen er åpenbart idiot. Kanskje håpe de ikke kommer i samme klasse. Men må bare si at jeg nekter å tro at hunden bare har bæsjet der én gang. Typisk hundeeiere å pynte på sannheten når noen er lei bikkja. Anonymous poster hash: c3626...3b9
Sint naken biltyv Skrevet 2. juni 2015 #10 Skrevet 2. juni 2015 Stakkars barna hans. Tenk å ha en sånn far. Dere får være ekstra snille med de stakkars barna.
Hjertefru Skrevet 2. juni 2015 #11 Skrevet 2. juni 2015 Meget spesiell mann. Virker som han er typen som tror at hele verden er i mot ham, og derfor oppfører seg som en dritt.Ville forholdt meg saklig og høflig mot ham så langt mulig. Prøv i alle fikk å holde ungene unna slike konflikter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå