Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Vi har hatt litt problemer som har kommet og gått. Både i forhold til diverse og sexlivet. Vi var hos en familieterapeut tidligere i år og ting ble bedre en stund, men nå har ting begynt å gå nedover igjen. Jeg har begynt å bli deprimert og grinete, mens han har glemt hvordan man rydder osv. Tilgomed hans skitne undertøy klarer ikke å finne veien til skittentøyskurven! Den finner bare veien til gulvet ved siden av! Sexlivet har begynt å dabbe av igjen for jeg føler ikke jeg har noe energi og ikke behov for sex lenger, men det som tærer på meg aller mest er at han har bestemt seg for at han ikke skal ha flere barn. Noen gang! Han fortalte meg igår at om han får flere barn blir livet hans ødelagt og at han har angst for at jeg skal bli gravid, såpass at han våkner om nettene. Jeg sa til han at han vet veldig godt at jeg går på prevensjon og han har tilogmed sett meg få den forbanna sprøyta! Jeg kommer til å ødelegge hele ekteskapet siden jeg blir mer deprimert for hver dag og er nebbete og grinete mot han. Han gjør husarbeid, men det med undertøyet osv. irriterer meg så inn i grenseland og jeg har sagt det til han i åresvis! Anonymous poster hash: 45105...f1e
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Du må, mens du er rolig, fortelle han hvordan du har det. Anonymous poster hash: e9b0d...e19
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Som den over sier, fortell rolig hvordan du har det. God kommunikasjon er viktig. Og stress ned. Du sier at han gjør noe husarbeid, men klarer ikke å kaste klærne på vask. Jeg har samme "problem", og har da gitt klar beskjed om at klær som ikke er kastet på vask blir ikke vasket. Så når han kommer og lurer på hvor sokkene er så sier jeg at han får se under senga. Anonymous poster hash: a837a...fd3
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Slutt med p-sprøyte!!! Jeg mistet all sexlyst og ble deprimert av d3n. Ikke første året,men etterhvert. Og det tar usannsynlig lang tid å få den ut av kroppen. Forsøk spiral heller. Anonymous poster hash: 463e4...d29
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Kan ikke ha spiral. Har forsøkt det, men kroppen ville ikke ha den. Anonymous poster hash: 45105...f1e
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Kan ikke ha spiral. Har forsøkt det, men kroppen ville ikke ha den. Anonymous poster hash: 45105...f1e Ok. Men alt annet enn sprøyte... Anonymous poster hash: 463e4...d29
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #7 Skrevet 2. juni 2015 Kan ikke ha spiral. Har forsøkt det, men kroppen ville ikke ha den. Anonymous poster hash: 45105...f1e P-stav da? Anonymous poster hash: 2693f...a0f
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #8 Skrevet 2. juni 2015 Jeg vet ikke hva jeg kan bruke. Jeg har slitt med depresjon tidligere, men ble frisk. Etter at vi begynte å få problemer i ekteskapet har det begynt å komme tilbake så tror ikke det har noe med prevensjonen å gjøre dessverre Anonymous poster hash: 45105...f1e
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #9 Skrevet 2. juni 2015 Jeg vet ikke hva jeg kan bruke. Jeg har slitt med depresjon tidligere, men ble frisk. Etter at vi begynte å få problemer i ekteskapet har det begynt å komme tilbake så tror ikke det har noe med prevensjonen å gjøre dessverre Anonymous poster hash: 45105...f1e Nei, hvorfor forsøke å gjøre noe ned den mest innlysende? Falt deg inn at problemer i ekteskapet kanskje er dekundært til din manglende sexlyst? Og manglende viljectil å ta imot råd.... Anonymous poster hash: 463e4...d29
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #10 Skrevet 2. juni 2015 Her tenker jeg at dere MÅ klare å snakke skikkelig sammen, i stede for å gå å irritere deg / dere over ting som sikkert kan løses med kommunikasjon. Ta en frihelg fra hus og hjem, reis bort sammen, kom dere i en annen setting og stress ned. Bort fra husarbeid, skittent undertøy og hverdag. Dere trenger nok en time-out. Kanskje dere da får litt mer overskudd og lysten på sex hos dere begge blusser opp igjen. Dette med at han ikke vil ha flere barn, er det noe dere har snakket om tidligere? At dere vill prøve på, for så at han har ombestemt seg? Eller er det snakk om at du har ymtet frempå at du kunne tenke deg flere barn uten at han har vært så gira på det? Eller har ikke temaet vært oppe i det hele tatt? Det høres jo ganske voldsomt ut å ha mareritt om å få flere barn og at livet blir ødelagt av det... Anonymous poster hash: e3f66...1b1
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #11 Skrevet 2. juni 2015 Det er uansett ikke lurt å bringe flere barn inn i dette. Barn gjør ikke ett dårlig forhold bedre og det er heller ikke deres jobb. Anonymous poster hash: 833a1...006
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #12 Skrevet 2. juni 2015 Du kan jo uansett ikke få barn med ham om dere har det så dårlig, så legg fra deg det nå. Kan jo hende han ombestemmer seg om forholdet blir skikkelig bra igjen? Han har det jo helt sikkert ikke bra han heller, hva med antidepressiva? Sitter du mye inne uten å gjøre noe? Finn på noe, besøk venner og vær sosial utenom hjemmet. Anonymous poster hash: 61532...7f7
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #13 Skrevet 2. juni 2015 Har dere barn sammen? Du sier han ikke vil ha flere men du sier ikke noe om han har med deg eller fra før med noen andre, om du har fra før osv. Om dere har et barn eller 5. Tenker at alt slikt spiller inn når man skal gi råd egentlig. Han har vært ærlig med deg om at han under ingen omstendigheter ønsker flere barn, da må jo du se på om du klarer å leve uten flere barn. Vær ærlig med deg selv og han. Om dere begge sterkt ønsker det motsatte av hverandre må dere se på om det er best å gå hver sin vei. For det blir feil å tvinge den ene eller andre til å leve med det motsatte av det de sterkt ønsker. Og rett og slett ganske ødeleggende for den personens psyke om ønsker er for sterkt. Jeg ville aldri prøvd å tvinge et menneske som absolutt ikke vil ha barn til å få barn men om jeg ikke hadde barn fra før eller ikke kunne leve uten flere barn hadde jeg måttet gå. Slik at jeg i det minste hadde mulighet til å få oppfylt drømmen. Alt annet ville gjort meg veldig deprimert, Og side jeg har slitt med sterke depresjoner tidligere i livet og vet hva det gjør med meg som person hadde jeg ikke tatt den sjansen. Jeg måtte veid det å fortsette livet jeg hadde nå mot muligheten til å få et barn i framtiden rett og slett. Anonymous poster hash: aaa03...225
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #14 Skrevet 2. juni 2015 Vi har 1 barn sammen Anonymous poster hash: 45105...f1e
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #15 Skrevet 2. juni 2015 Hvorfor vil du ha flere med en som oppfører seg som det største barnet av alle? Det er ikke du som ødelegger ekteskapet, det er dere som ikke passer sammen. Mannen din er forøvrig en bortskjemt egoist, hvis du vil vite det. Har til gode å se en sånn som er OK å være gift med. Men det vet du sikkert alt. Anonymous poster hash: 58cd2...46f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå