Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Det lurer jeg på. Hvordan var det med deg, gikk du over termindato med andremann? Anonymous poster hash: a5844...052
TanteTroll Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 En uke over med første, og 5 dager før termin med andre.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Alle mine har kommet hhv 11-23 dager før termin Anonymous poster hash: addb4...c17
Miljøterrorpeuten Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Er det ikke heller litt omvendt da? At andre kommer litt før?
petitt Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 11 dager over med 2. mann. Ble satt igang. Endte i et akutt keisersnitt. Han ville ikke ut.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 8 dager over med nr 2. 5 dager over med første. Anonymous poster hash: 703ee...6bd
petitt Skrevet 2. juni 2015 #7 Skrevet 2. juni 2015 (endret) Er det ikke heller litt omvendt da? At andre kommer litt før? Kommer vel an på om man har truffet med termindato det vil jeg tro, både en selv og UL kan bomme med rundt 14 dager hit eller dit. Nå venter jeg nummer tre, det som er morsomt denne gangen er at jeg var 100% sikker på når jeg hadde siste mensen denne gangen, og hadde regnet ut selv at terminen ble 8. august, og da jeg kom på ultralyd satte de den til 7. august, så det blir skikkelig spennende å se om det skjer noe rundt de to dagene der Endret 2. juni 2015 av petitt
Miljøterrorpeuten Skrevet 2. juni 2015 #8 Skrevet 2. juni 2015 Er det ikke heller litt omvendt da? At andre kommer litt før? Kommer vel an på om man har truffet med termindato det vil jeg tro, både en selv og UL kan bomme med rundt 14 dager hit eller dit. Nå venter jeg nummer tre, det som er morsomt denne gangen er at jeg var 100% sikker på når jeg hadde siste mensen denne gangen, og hadde regnet ut selv at terminen ble 8. august, og da jeg kom på ultralyd satte de den til 7. august, så det blir skikkelig spennende å se om det skjer noe rundt de to dagene der Ja, du sier vel noe der Selv fikk jeg første 2 dager før termin, men den terminen ble flyttet mange ganger og var ganske usikker. Nå er jeg gravid i uke 35, og denne gangen er det ivf, så jeg er jo HELT sikker på når jeg ble gravid.... Blir spennende å se når denne kommer!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #9 Skrevet 2. juni 2015 Er det ikke heller litt omvendt da? At andre kommer litt før? Kommer vel an på om man har truffet med termindato det vil jeg tro, både en selv og UL kan bomme med rundt 14 dager hit eller dit. Nå venter jeg nummer tre, det som er morsomt denne gangen er at jeg var 100% sikker på når jeg hadde siste mensen denne gangen, og hadde regnet ut selv at terminen ble 8. august, og da jeg kom på ultralyd satte de den til 7. august, så det blir skikkelig spennende å se om det skjer noe rundt de to dagene der Ja, du sier vel noe der Selv fikk jeg første 2 dager før termin, men den terminen ble flyttet mange ganger og var ganske usikker. Nå er jeg gravid i uke 35, og denne gangen er det ivf, så jeg er jo HELT sikker på når jeg ble gravid.... Blir spennende å se når denne kommer! Hi her. Jeg er også helt sikker på termindato (etter oul) fordi jeg husker den gangen ungen ble til og at det stakk på høyre side (eggl). Var litt morsomt da vi fikk termin og jeg regnet meg frem til at det stemte så godt. De hadde rett med førstemann og, fødte dagen etter termindato. Anonymous poster hash: a5844...052
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #10 Skrevet 2. juni 2015 Første kom 8 dager etter termin. Andre kom 14 dager før termin, var totalt uforberedt da jeg var overbevist om at jeg hadde tre uker igjen. Så hadde elektriker på besøk da riene kom og vannet gikk, og hadde ikke funnet fram noen ting. Tror jeg er en av få som fødte i uke 38, og følte at barnet kom 3 uker for tidlig. 😊 (var ingen forvarsel om at fødselen nærmet seg før det brått startet, i motsetning til ved førstemann ) Anonymous poster hash: 902cc...4cc
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #11 Skrevet 2. juni 2015 Jeg fikk første 3 dager før, andre 7 dager etter og tredje 5 dager før ul-termin. Skal man gå ut fra menstermin er nr en og tre født på menstermin og nr to 3 dager etter Anonymous poster hash: cb84a...868
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #12 Skrevet 2. juni 2015 7 dager over med første. 20 dager før termin med nr 2. Anonymous poster hash: a040e...af1
Giss Skrevet 2. juni 2015 #13 Skrevet 2. juni 2015 Andremann kom dagen før termin. Den første kom 10 dager før. Min jordmor fortalte den gangen at om man går over termin med den første er det større sansynlighet for at man også gjør det neste gang - men det er ingen fast regel. Man kan få den første før termin og den andre etter eller omvendt.
skinnfilla Skrevet 2. juni 2015 #14 Skrevet 2. juni 2015 Fikk første 8 dager over Andre kom 10 dager før
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #15 Skrevet 2. juni 2015 7 dager over med første 11 dager over med andre 2 dager over med tredje Anonymous poster hash: 93816...e89
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #16 Skrevet 2. juni 2015 Jeg trodde det var omvendt og ble skikkelig sjokkert... Fikk nemlig førstemann 2 dager før termin, og trodde nr 2 skulle komme før nr 1 for det sa alle... Men... andremann kom 11 dager over. Jeg ble skikkelig deprimert. Det var hetebølge og grusomt varmt og jeg hadde mange plager og vondt den siste mnd. så å gå nesten 2 uker over var tøft. Så det skal jeg aldri ta for gitt igjen nei. Anonymous poster hash: 703e6...b18
Plutselig_gravid Skrevet 2. juni 2015 #17 Skrevet 2. juni 2015 3 uker over med første. 2 uker over med andre. 1 uke over med tredje. 1 uke over med fjerde Med de tre første kom fødselen i gang ved at jeg ble strippet vel og lenge. Med den siste ble jeg endelig hørt og ble satt i gang
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #18 Skrevet 2. juni 2015 2. mann kom 3 uker før termin her. Anonymous poster hash: 766af...481
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #19 Skrevet 2. juni 2015 Første, 1 dag før termin Andre, 7 dager etter termin På begge to stemmer oul termin med den eg hadde rekna ut sjølv. Sistemann må ha blitt til den ene gangen Anonymous poster hash: 0f101...f65
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #20 Skrevet 2. juni 2015 Begge kom over termin. Anonymous poster hash: dc93c...c75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå