Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 De siste mnd vil jeg aller mest unngå å se meg i speilet Masse arr etter kviser, selv om jeg ikke gjør noe med kviser når de kommer, lar de være rett og slett, men allikevel så blir det arr. Og det verste er egentlig på begge sidene av munnen, der har jeg to loddrette streker som ikke går bort. Hvordan i helvete de kom aner jeg ikke. I de siste dagene har jeg tenkt mer og mer på botox vil bare ha vekk de strekene..! Hadde du gjort det? Evnt. hva anbefaler dere? Anonymous poster hash: 1a549...c34
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Hvis det er så ille, så ville jeg tatt kontakt med hudlege. Hørt hva de anbefalte av evnt botox eller laserbehandling. Hvis du får lett arr er det lurt å snakke med fagfolk, for kanskje behandlingen også kan gi deg arr, og da blir det jo penger rett ut av vindu. Men ta kontakt og spør de, så får du sikkert god hjelp. Vet hvordan det er å slite med ansiktet, her har jeg voldsomt mye blodårer rett under huden, passe rød året rundt og jeg hater det virkelig. Blir laser her etterhvert. Anonymous poster hash: a6af7...99d
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Hvis det er så ille, så ville jeg tatt kontakt med hudlege. Hørt hva de anbefalte av evnt botox eller laserbehandling.Hvis du får lett arr er det lurt å snakke med fagfolk, for kanskje behandlingen også kan gi deg arr, og da blir det jo penger rett ut av vindu. Men ta kontakt og spør de, så får du sikkert god hjelp.Vet hvordan det er å slite med ansiktet, her har jeg voldsomt mye blodårer rett under huden, passe rød året rundt og jeg hater det virkelig. Blir laser her etterhvert. Anonymous poster hash: a6af7...99d Tusen takk for gode råd. Hi Anonymous poster hash: 1a549...c34
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Flere? Ingen andre her inne som sliter med ansiktet sitt? Heldige dere er! Anonymous poster hash: 1a549...c34
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Trenger vel ikke være fornøyd om man ikke svarer /gir deg råd? Gidder bare ikke tenke på akkurat det i dag....... Anonymous poster hash: c63d0...0c9
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Sliter jeg også. Som anonym over her. Masse blodårer under huden. Konstant rød. Prøvd mye forskjellig behandling som ikke hjelper. Det å slite med ansiktet er noe dritt. Klem til deg Anonymous poster hash: e0990...0e6
Gjest Skrevet 2. juni 2015 #7 Skrevet 2. juni 2015 Dramaqueen. ...ro deg ned litt. Ta deg en tur til hudpleiesalong og de som har botox. Så får du en vurdering av hva som må til.😊
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #8 Skrevet 2. juni 2015 Enig med kelly, ta det med ro. Hjelper ikke gå rundt og hate. Bestill time i dag, og gjør det som skal til. Anonymous poster hash: 1262e...dd5
MissYou Skrevet 2. juni 2015 #9 Skrevet 2. juni 2015 Dramaqueen. ...ro deg ned litt. Ta deg en tur til hudpleiesalong og de som har botox. Så får du en vurdering av hva som må til. Du er virkelig ekkel! Hvorfor kalle noen for dramaqueen om de sliter med noe og er leie seg? Alle vi sliter med noe, mer eller mindre viktig, men det betyr ikke at vi kan kalle noen for dramaqueen. Dere er virkelig flinke til å støtte her inne. Hadde jeg vært hi, hadde jeg holdt meg unna denne tråden..
Gjest Skrevet 2. juni 2015 #10 Skrevet 2. juni 2015 (endret) En ting er å slite ned noe, men å hate? Slike store ord som hate & helvette o.l forbinder jeg med dramaqueener.Hva med å tak selv om en er så misfornøyd med seg selv?? Endret 2. juni 2015 av Gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå