Gå til innhold

Oppgitt over meg selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste ikke hvor jeg skulle skrive denne, så plasserte den her.

Jeg har en ekskjæreste som var min første. Jeg hadde aldri elsket noen som jeg elsket han, men på grunn av ekstrem sjalusi fra hans side gjorde jeg det slutt. I ettertid angret jeg litt, men så fant jeg meg en ny. Vi var sammen i 2 år, og ble uplanlagt gravide. Jeg ville ta abort, men var for langt på vei. Vi fikk en datter nå i januar.

Saken er at jeg ikke vet om jeg er over min ex kjæreste. jeg elsker min nåværende samboer og datteren vår, så tror ikke jeg kommer til å klare å dra fra dem. Allikevel kjenner jeg at det er noe der, selv etter disse årene. I helgen dro jeg flere timer for å treffe han første gangen på 1 år. Sist gang på en fest uplanlagt, denne gangen planlagt. Jeg vet at det jeg gjør er feil, at det jeg føler er feil, men noe sier meg alltid at jeg bør treffe han. Hva bør jeg gjøre? Dumt spørsmål. Jeg vet hva jeg bør gjøre. Men hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: c1142...29a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en grunn til at du gikk fra han. En god grunn også. Han har nok garantert ikke forandret seg.

Anonymous poster hash: 25e00...da3

Skrevet

Du gikk fra ham for en meget god grunn. Du har nå gjort noen valg i livet som forplikter . Ikke gjør livet ditt vanskeligere enn det trenger å være. Kutt All kontakt , og bestem deg for å sette pris på og gjøre det beste ut av det du har.

Anonymous poster hash: 4abe5...ead

Skrevet

Det var en grunn til at du gikk fra han. En god grunn også. Han har nok garantert ikke forandret seg.

Anonymous poster hash: 25e00...da3

Jeg tenkte med en gang at han ikke hadde forandret seg. Det hadde han visst, og han hadde gått til psykolog for å jobbe med seg selv. Men det kan jo være at han ikke har det allikevel..

Jeg er bare så forvirret over at jeg kjenner på disse følelsene når jeg vet at jeg elsker samboeren min. Det er bare noe der..

Anonymous poster hash: c1142...29a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...