Jakkie Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Jeg nøs i slutten av april en gang og da fikk jeg skikkelig vondt rett ved eggstokken på venstre side i tillegg til en blødning som varte i ca 1 uke etter det nyset (det va 2 uker etter mensen). Har ikke hatt mensen siden det, nå nettopp nøs jeg også og da var det plutselig som å få støt på høyre siden ved livmoren. Har dette noe å gjøre med at jeg fødte? aldri vært sånn før, fødte foresten i januar. Er det noen som har hatt det slikt?
Fandens Oldemor Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Har det også sånn noen ganger (minus blødning), men vet ikke hva det skyldes.
Major HotLips Houlihan Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Jeg har hatt det sånn når jeg he hatt vitser på eggdstokkene. Nå er de brent bort og jeg har ikke vondt mer
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Vitser? Anonymous poster hash: bf0d9...2a6
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Jeg har hatt det sånn når jeg he hatt vitser på eggdstokkene. Nå er de brent bort og jeg har ikke vondt mer Haha! Du har rett og slett morsomme eggstokker du? Anonymous poster hash: d63a3...e81
Førstemann Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Tipper hun mener cyster. Det var det første jeg tenkte på når jeg leste om smertene og blødningen.
Major HotLips Houlihan Skrevet 2. juni 2015 #7 Skrevet 2. juni 2015 Jeg har hatt det sånn når jeg he hatt vitser på eggdstokkene. Nå er de brent bort og jeg har ikke vondt mer Haha! Du har rett og slett morsomme eggstokker du? Anonymous poster hash: d63a3...e81 Ha ha! Nå først så jeg det mente selvsagt cyster!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå