Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Min mann på 36 år fikk hjerneslag. Det gikk bra, det eneste er at han subber litt med venstre fot. Det var en fæl episode og e livredd for at skal få flere propper. Trenger noen berolige ord Anonymous poster hash: 713a2...fb2
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Jeg hadde hjerneblødning som liten. Fikk epilepsi, lavt stoffskifte + en annen autoimmun lidelse. Fikk også hirutisme (mannlig kroppsbehåring) av medisiner + div psykiske vansker - men det vet jeg jo ikke sikkert om ville dukket opp uansett.. Men, jeg har ikke hatt flere blødninger.. er nå 42 år.. Anonymous poster hash: 391ec...ddf
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Han får gode medisiner nå og gjevlig oppfølging. Du kan med fordel gjøre deg godt kjent med alle kjennetegn osv (men det kan du nok). Jeg tenker at man ikke kan leve i frykt. Så bra at det gikk så bra som det gjorde. Mange lever hele liv uten ny blødning. Anonymous poster hash: 6dd31...976
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Er ikke vanlig å få hjerneslag så ung. Så vær oppmerksom på at de første utslagene på MS kan se akkurat ut som et hjerneslag. Dette kan kun skilles fra hverandre med MR. Selv de dyktigste leger sliter med denne forvekslingen. Så ikke kims av andre kroppslige plager hvis han kjenner noe i årene som kommer. Snakker av erfaring. Anonymous poster hash: a72fa...c13
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Takk for svar ☺får prøve å legge bort frykten, han følges godt opp. Han er frå en skikkelig uheldig hjertfamilig (Arvelig ) i tillegg fikk han hjerteinfart som 29 aring. Lang, slank, god form,aldri røkt osv. Det liksom ikke noen store endriner å gjøre. Heldigvis bli mine 4 tenåring gjevnlig sjekket på sykehuset Anonymous poster hash: 713a2...fb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå