Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Er i en situasjon som skaper et veldig press og en stor uro. Det fører igjen til at jeg ikke er så tilstede i øyeblikket med barnet mitt som heg burde, og er irritabel. Til helgen er alt over, og jeg kan være mitt gamle jeg Jeg legger meg alltid sammen med henne og vi snakker om alt mellom himmel og jord. Jeg sa i dag at hun må huske på at når jeg blir irritabel nå så er det ikke på grunn av henne.. Det var en fin samtale. Vi er enig om at vi elsker hverandre høyest i verden Jeg kjenner på den dårlige samvittigheten. Andre som har blitt irritable i vanskelige perioder, eller klarer dere å legge det bort rundt barna? Anonymous poster hash: 1b975...35c
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Takk for at du skrev dette innlegget nå. Har det selv i perioder med mye press på jobb, når det er 1000 ting å ordne og jeg ikke kommer meg av flekken pga lekser og fritidsinteresser. Og når jeg venter på avlastning fra faren deres som er borte i lange perioder på jobb. Er helt utslitt da og gleder meg til å bare kunne være meg i noen dager. Og sliter så klart med den forbanna dårlige samvittigheten😔 Anonymous poster hash: 31752...195
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå