Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Litt vondt hele tiden, men med en gang jeg reier meg, eller presser litt på magen veg hoftebenet er det kjempeømt! Tror jeg har eggløsning nå. Sluttet på prevansjon forige mnd, og hadde slimete utflod i forgårs.. Men i tillegg tror jeg at jeg er ganske forstoppet. Så mulig det er derfor jeg har vondt? Vil det hjelpe om jeg tar noe avføringsmiddel, eller er dette el-smerter? Anonymous poster hash: dc377...9b9
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Det kan ikke være blindtarmen da? Anonymous poster hash: fef95...37e
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Det kan ikke være blindtarmen da? Anonymous poster hash: fef95...37e Det tror jeg ikke.. Skal det ikke bli smertefritt om man trykker på da, og vondt når man slipper? Er ikke sånn akuttvondt, har vært vondt i hele dag. Er også ganske oppblåst i buken. (Altså veldig rund nederst på magen) Og er ikke gravid☺ Anonymous poster hash: dc377...9b9
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 En betent blindtarm blir ikke smertefri om en trykker på den. Testen du tenker på er for å avdekke om hele bukveggen er irritert, da blir smertene verre når en slipper raskt. Anonymous poster hash: 83d71...f22
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 En betent blindtarm blir ikke smertefri om en trykker på den. Testen du tenker på er for å avdekke om hele bukveggen er irritert, da blir smertene verre når en slipper raskt. Anonymous poster hash: 83d71...f22 Ok.. Men om det er det, så blir det vel verre utover kvelden/natten? Tenkte mer på at det var normalt å ha vondt under eggløsning? Ømme eggstokker eller noe? Har gått på hormonprevansjon så lenge at jeg ikke husker! Anonymous poster hash: dc377...9b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå