Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Lurer på om deres barn noen ganger kommer hjem fra barnehagen og forteller at det ikke har noen å leke med? Hvor ofte, er det vanlig? Anonymous poster hash: e7d3b...b3e
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Lurer på om deres barn noen ganger kommer hjem fra barnehagen og forteller at det ikke har noen å leke med? Hvor ofte, er det vanlig? Anonymous poster hash: e7d3b...b3e Hvis jeg spør 4-åringen om hvem hu. har lekt med, er ingen et vanlig svar. Eller husker ikke. Tror de to betyr omtrent det samme... Anonymous poster hash: 7a21e...f06
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Helt vanlig, det sier mine med gjevne mellomrom. Særlig når de har kranglet med bestevennen. Anonymous poster hash: caa99...767
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Det samme kan min si.. her betyr det nok at han har lekt med alle, men ikke klarer å si det.. Har nemlig spurt i bhg, siden det høres så fælt ut nr han sier ingen.. Da har de sagt at han leker litt med alle, litt etter hva de gjør. han har ingen spesielle han leker med (utenom et par gutter), men velger lekekamerater etter hva han vil leke der og da. Det var helt normalt. Enklere å si "Ingen" for han, enn å forklare at han lekte litt med Ida og dukker, Pål og lego, pusslet sammen med Thea og knut, Så tegnet han med Viktor og Klaus.. Anonymous poster hash: d2eee...8fc
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Sønnen min på 3 år svarer ofte at han har leket alene i barnehagen å det er vondt å høre. Kanskje derfor han er hysterisk med levering. Anonymous poster hash: deaa3...deb
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 Det samme kan min si.. her betyr det nok at han har lekt med alle, men ikke klarer å si det.. Har nemlig spurt i bhg, siden det høres så fælt ut nr han sier ingen.. Da har de sagt at han leker litt med alle, litt etter hva de gjør. han har ingen spesielle han leker med (utenom et par gutter), men velger lekekamerater etter hva han vil leke der og da. Det var helt normalt. Enklere å si "Ingen" for han, enn å forklare at han lekte litt med Ida og dukker, Pål og lego, pusslet sammen med Thea og knut, Så tegnet han med Viktor og Klaus.. Anonymous poster hash: d2eee...8fc Når du sier navnet på alle ungene på avdelingen så er det ikke vanskelig å finne ut hvor sønnen din går i barnehage! Du må ha litt nettvett!! Anonymous poster hash: deaa3...deb
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #7 Skrevet 1. juni 2015 Det samme kan min si.. her betyr det nok at han har lekt med alle, men ikke klarer å si det.. Har nemlig spurt i bhg, siden det høres så fælt ut nr han sier ingen.. Da har de sagt at han leker litt med alle, litt etter hva de gjør. han har ingen spesielle han leker med (utenom et par gutter), men velger lekekamerater etter hva han vil leke der og da. Det var helt normalt. Enklere å si "Ingen" for han, enn å forklare at han lekte litt med Ida og dukker, Pål og lego, pusslet sammen med Thea og knut, Så tegnet han med Viktor og Klaus.. Anonymous poster hash: d2eee...8fc Når du sier navnet på alle ungene på avdelingen så er det ikke vanskelig å finne ut hvor sønnen din går i barnehage!Du må ha litt nettvett!! Anonymous poster hash: deaa3...deb Jeg antar at navnene er fiktive😉 Anonymous poster hash: 37f08...283
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #8 Skrevet 1. juni 2015 Det samme kan min si.. her betyr det nok at han har lekt med alle, men ikke klarer å si det.. Har nemlig spurt i bhg, siden det høres så fælt ut nr han sier ingen.. Da har de sagt at han leker litt med alle, litt etter hva de gjør. han har ingen spesielle han leker med (utenom et par gutter), men velger lekekamerater etter hva han vil leke der og da. Det var helt normalt. Enklere å si "Ingen" for han, enn å forklare at han lekte litt med Ida og dukker, Pål og lego, pusslet sammen med Thea og knut, Så tegnet han med Viktor og Klaus.. Anonymous poster hash: d2eee...8fc Når du sier navnet på alle ungene på avdelingen så er det ikke vanskelig å finne ut hvor sønnen din går i barnehage!Du må ha litt nettvett!! Anonymous poster hash: deaa3...deb Nei, for ingen dikter jo opp navn når de skriver sånn... lettere å si Per og Pål enn a, b og c... Anonymous poster hash: 83878...4c8
BillieNickwill Skrevet 1. juni 2015 #9 Skrevet 1. juni 2015 Min 5-åring svarer alltid at han ikke har lekt m noen i bhg. Når jeg spør de ansatte forteller de at han leker med andre hele dagen. Så hør med de ansatte så får du vite:-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #10 Skrevet 1. juni 2015 Det har jeg aldri hørt fra min gutt (snart 5). Utrolig trist å høre, håper det ikke faktisk slik det er... Anonymous poster hash: 40ebf...a84
Honningmelon Skrevet 1. juni 2015 #11 Skrevet 1. juni 2015 Min 4-åring har 3-5 jenter hun leker mye med i bhg. Hører hun aldri si at hun ikke har hatt noen å leke med. Men, er ikke alltid det stemmer når de sier at de ikke har lekt med noen.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #12 Skrevet 1. juni 2015 Takk for svar. Barnehagen sier han har venner, r jeg henter er han oftest alene. Skulle vært flue på veggen..... Anonymous poster hash: e7d3b...b3e
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #13 Skrevet 1. juni 2015 Har skjedd 1 gang. Det var vondt, så all sympati om du hører det ofte. Ta det opp og forhør deg om det stemmer. Be om en samtale evt Anonymous poster hash: df3a0...00c
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #14 Skrevet 1. juni 2015 Det samme kan min si.. her betyr det nok at han har lekt med alle, men ikke klarer å si det.. Har nemlig spurt i bhg, siden det høres så fælt ut nr han sier ingen.. Da har de sagt at han leker litt med alle, litt etter hva de gjør. han har ingen spesielle han leker med (utenom et par gutter), men velger lekekamerater etter hva han vil leke der og da. Det var helt normalt. Enklere å si "Ingen" for han, enn å forklare at han lekte litt med Ida og dukker, Pål og lego, pusslet sammen med Thea og knut, Så tegnet han med Viktor og Klaus.. Anonymous poster hash: d2eee...8fc Tror vi har barn i samme barnehage....! Anonymous poster hash: e4e6f...371
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #15 Skrevet 1. juni 2015 Navnene er selvsagt fiktive. Kan ikke garantere at det faktisk er en gjeng med barn i en eller annen barnehage som heter dette, men min går hvertfall ikke i den. Anonymous poster hash: d2eee...8fc
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #16 Skrevet 1. juni 2015 Takk for svar. Barnehagen sier han har venner, r jeg henter er han oftest alene. Skulle vært flue på veggen..... Anonymous poster hash: e7d3b...b3e Forhør deg litt mer inngående m ped leder. Spør hvem han leker med, om han er mye for seg selv, hvilken rolle han har i leken når han deltar, om han mestrer det sosiale osv. Mange barn leker alene på slutten av dagen fordi de er mette av inntrykk og ønsker litt fred og ro. Anonymous poster hash: 37f08...283
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå