Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Hei! Jeg venter ei lita prinsesse med termin 13.august og lurer på om det er flere i Stavanger-området som venter barn til sommeren og som har lyst å bli bedre kjent over en kopp kaffe eller en spasertur? :-) Jeg er 31 år og har ei jente fra før som straks blir 2 år. Anonymous poster hash: a6287...f33
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Jeg har termin 17 august, jente. Har en gutt på 3 fra før. Jeg er 43 år, så vet ikke om det er interessant for deg? Anonymous poster hash: 00dcd...5b1
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Jeg har termin 29. juli med min første. Blir 32 rett etter termin. Bor i Sandnes. Høres koselig, men også litt skummelt ut Tror jeg avventer litt å ser hva det blir til med dere. Anonymous poster hash: d08c9...db1
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Jeg har termin 17 august, jente. Har en gutt på 3 fra før. Jeg er 43 år, så vet ikke om det er interessant for deg? Anonymous poster hash: 00dcd...5b1 Skriv gjerne nick-navnet ditt, så kan jeg sende deg en PM :-) Tenkte jeg kunne opprette en privat gruppe, der jeg samler de som svarer på dette innlegget, så kan vi som ønsker det, bli bedre kjent før barselperioden starter :-) Anonymous poster hash: a6287...f33
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Jeg har termin 29. juli med min første. Blir 32 rett etter termin. Bor i Sandnes. Høres koselig, men også litt skummelt ut Tror jeg avventer litt å ser hva det blir til med dere. Anonymous poster hash: d08c9...db1 Skriv gjerne nick-navnet ditt, så kan jeg sende deg en PM :-) Tenkte jeg kunne opprette en privat gruppe, der jeg samler de som svarer på dette innlegget, så kan vi som ønsker det, bli bedre kjent før barselperioden starter :-) Anonymous poster hash: a6287...f33
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 Hei! , Jeg er fra stavanger, lurte på om det bare var sommerbarn , har en liten en på 4 mnd Anonymous poster hash: 07027...e3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå